  • 1. Data: 2002-06-20 08:41:28
    Temat: Multibank - czy nie za duzo danych ?
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam konto w Multibanku i jestem z niego zadowolony. Wczoraj jednak zaskoczyli
    mnie pierwszy raz raczej negatywnie.

    A mianowicie od momentu gdy dostalem u nich kredyt w rachunku, nazwa mojego
    rachunku nazywa sie Multikonto z kredytem. Wczoraj otrzymalem od nich pierwsze
    potweirdzenie pewnego przelewu ktore zamowilm kilka dni wczesniej i okazalo sie
    ze na tym potwierdzeniu widnieje identyczna nazwa mojego konta jak w internecie.

    Moje pytanie jest nastepujace: czy nie sadzicie ze to nie jest do konca OK ?
    Dlaczego ktos zupelnie postronny ma wiedziec ze mam kredyt w Multibanku ? Czy
    bank w tym momencie nie przesadza z ujawnianiem pewnych informacji o swoim
    kliencie ?

    Pozdrawiam

    RYCH

    P.S. Zadzwonilem do MB i powiedzieli ze taki maja system i nic sie nie da
    zmienic.

  • 2. Data: 2002-06-20 19:51:14
    Temat: Re: Multibank - czy nie za duzo danych ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Czy
    > bank w tym momencie nie przesadza z ujawnianiem pewnych informacji o swoim

    Ano taki maja system.
    To tylko stwierdza ze mozesz sobie zaciagnac debecik i nic wiecej :)

  • 3. Data: 2002-06-23 23:33:12
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On 20 Jun 2002 10:41:28 +0200, <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >bank w tym momencie nie przesadza z ujawnianiem pewnych informacji o swoim

    Też bym zwrocil uwage. Nie chcialbym, zeby ktos, dla kogo jest mi
    potrzebne potwierdzenie, wiedzial, ze mam konto z linia kredytowa.

  • 4. Data: 2002-06-24 09:26:30
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Dokladnie o to mi chodzi. Kolega AMRA zbyt dla mnie lekko przeszedl kolo
    problemu. Szczerze mowiac mnie jako klienta w ogole nie obchodzi jaki oni maja
    system. Natomiast nie zycze sobie zeby postronnym osobom taka informacja byla
    przekazywana.

    Zastanawiam sie czy jakos to zareklamowac czy co. Macie jakies kreatywne
    pomysly ?

    RYCH

  • 5. Data: 2002-06-24 17:51:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    maja
    > system. Natomiast nie zycze sobie zeby postronnym osobom taka informacja

    Ale ja delje nie rozumiem. Gdzie Ci sie pokjazuje, ze mlasz konto z
    kredytem??
    wydaje mi sie ze tylko w dokumentacgh wewnetrznych pomiedzy bankiem a toba,
    a na zewnatrz wystyepuje li tylko numer babnkowy + bank + twoje dane, ale
    nigdzie tam nie ma ze masz np. Multikonto jestem z kredytem...

    ak samo w zyciu nigdzie nie widzialem, zebym mial gdzies np BZWBK Student,
    czy cos w tym stylu...

    Dostales potwierdzenie, ale chyba twoich dokumentow nikt nie dostaje.

    Porsze zatem zebys jeszcze raz powiedzial, gdzie ktos obcy moze zxobaczyc
    dane, ze masz MULTIKONTO Z KREDYTEM :)

  • 6. Data: 2002-06-25 07:29:43
    Od: <g...@p...onet.pl>

    No to tlumacze bardziej klarownie:

    mam Multikonto My ( z zona ) w ktorym istotnie mamy kredyt ( debet, kredyt w
    ROR, jakkolwiek by to nazywac ). Pewnego dnia moja Szanowna Małżonka wykonała
    przelew jednorazowy. Po czym odbiorca tego przelewu poprosil o przeslanie mu
    poczta potwierdzenia wykonania przelewu. Zatem dzielna moja zona zamowila w
    Multilinii potwierdzenie przelewu ( skadinad kosztuje to 5 PLN ).
    Po dwoch dniach w skrzynce bylo to potwierdzenie. Gdy je obejrzelismy okazalo
    sie wlasnie ze nadawca przelewu jest moja zona i ona ma "MULTIKONTO MY z
    KREDYTEM".

    Resumujac odbiorca przelewu ( postronna zupelnie instytucja ) otrzymujac
    potwierdzenie przelewu wykonanego na jego ( jej ) konto poczta dowiaduje sie
    takze o naszym kredycie.

    Czy dalej sadzisz ze to jest zupelnie niewazne ?

    RYCH

    P.S. Tak swoja droga to nie cierpie tak bardzo z tego powodu ale z drugiej
    strony Multibank mi sie podoba i uwazam ze jest to z ich strony pewne
    niedopatrzenie

  • 7. Data: 2002-06-25 13:51:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy dalej sadzisz ze to jest zupelnie niewazne ?

    W takim przypadku - istotnie, ale zauwaz, ze to potwierdzenie dla Ciebie,
    ktore ty przesylasz dalej . I wydaje mi sie, ze gdyby ich tam poprosic w
    placowce czy gdzies daloby rade bez...

  • 8. Data: 2002-06-27 08:44:58
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Pieknie. Jasne ze gdybym poszedl do placowki to bym dostal przyjemniejsze
    potwierdzenie ale przeciez wtedy pryska caly czar banku internetowego

    Natomiast ( oczym juz pisalem ) prosilem ich przez telefon to Pani
    odpowiedziala ( a potem Pan ) dokladnie tak jak TY: taki juz maja system :-)

    Pozdrawiam

    RYCH