  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny walutowy a spread
    Date: 3 Feb 2006 12:42:14 +0100

    Thu, 2 Feb 2006 22:49:43 +0000 (UTC), Tomasz Opalski
    <o...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid> napisał(a):
    >
    > Nie jest to żadna złożona analiza - ot po prostu wziąłem kursy dewiz dla
    > trzech walut z kilku banków i zapisałem w jednej tabelce, ale jeśli jesteś
    > zainteresowany to proszę. Zaznaczam że nie ponoszę odpowiedzialności za
    > wnioski jakie wyciągniesz z tych danych i mam nadzieję że się nigdzie nie
    > rąbnąłem :^)

    Dziękuję bardzo. Chodziło mi właśnie o takie podsumowanie, jak to wygląda
    w kilku bankach.

    > 3. Zdziwiły mnie jednak dość spore różnice marży pomiędzy bankami.

    Bo ja wiem? W końcu każdy bank ustala tę marżę, jak mu się podoba. A
    klienci pewnie zbyt rzadko zwracają uwagę na spread, żeby tu zadziałały
    mechanizmy konkurencji między bankami.

    --
    Andrzej Rumin