  • Data: 2006-02-02 23:00:36
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny walutowy a spread
    Od: wek <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Posluchajcie, wlasnie jestem w przede dniu (prawie ze) wziecia kredytu w
    CHF w Multibanku i z zaciekawieniem czytam co piszecie. Powiem, ze
    pierwsze slysze o spread, ale domyslam sie, ze chodzi tutaj o roznice
    pomiedzy kursem kupna waluty (po jakiem jest kredyt wyplacay), a kursem
    sprzedazy (po jakiem splaca sie raty), dobrze rozumuje?

    No i teraz tak, na dzien dzisiejszy w Multibanku w CHF wyszlo mi 3,66 %
    - czyli biorac pod uwage zestawienie, to mozna powiedziec, ze w Multi
    jest tak po srodku.

    A teraz, czy mozecie mi podpowiedziec, jezeli oprocentowanie w Multi
    zalozmy jest 3%, a ten spread wynosi 3,66%, to jak to w prosty sposob
    odniesc jedno do drugiego? Czy nalezy te oprocentowanie 3% podniesc o
    3,66% i wyjdzie wtedy rzeczywiste oprocentowanie w wysokosci 3,11%?
    Dobrze rozumuje?

    Z gory dzieki za pomoc