  • 1. Data: 2006-01-17 21:09:17
    Temat: Kredyt hipoteczny w Nordea - ktoś ma? Jakie wnioski?
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Jak w tytule, upewniony opinią doradców przymierzam się do zaciągniecia
    kredytu hipoteczno-budowlanego w NodreaBank.
    Warunki wydają się być w tym momencie bezkonkurencyjne.
    Proszę o opinię osoby które posiadają takowy lub podobny kredyt w tym banku.

    SR

  • 2. Data: 2006-01-17 22:49:40
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warunki wydają się być w tym momencie bezkonkurencyjne.
    > Proszę o opinię osoby które posiadają takowy lub podobny kredyt w tym

    Bank idzie na calosc bo chce sciagnac klientow. Jak wszystko bedziesz mial
    na papierze i podpisane to bierz.
    Slyszalem ze maja niezly balagan w banku ale co cie to obchodzi - bedziesz
    placic rachunki co miesiac.
    Z tego co mi wiadomo wymagaja zalozenia konta w banku ktore nie jest darmowe
    to to jest dodatkowy koszt.

  • 3. Data: 2006-01-18 00:31:47
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!

    > Z tego co mi wiadomo wymagaja zalozenia konta w banku ktore nie jest darmowe
    > to to jest dodatkowy koszt.

    Od lutego ub. r. mam ich kredyt w CHF, obecnie jakies 3,11%. Jestem
    zadowolony i konta nie musialem zakladac. Rok temu jak go uruchamialem
    to byla IMHO najlepsza propozycja dla osob z zatrudnieniem na czas
    okreslony. Teraz jest bezterminowy wiec moze cos z nimi pogadam. Jestem
    z Lublina i polecam w razie czego Pana Grzesia z tutejszego oddzialu. B.
    cierpliwy czlowiek;)

    --
    Zdrowia!
    Q.

  • 4. Data: 2006-01-18 08:54:31
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 18 Jan 2006 01:31:47 +0100, Qlfon <r...@X...pl> wrote:

> [...]
    >zadowolony i konta nie musialem zakladac. Rok temu jak go uruchamialem
    >to byla IMHO najlepsza propozycja dla osob z zatrudnieniem na czas

    Ja mam kredyt hip. od września. Również jestem zadowolony. Szybka decyzja,
    elastyczne podejście (przenosiłem kredyt z PKO, a dodatkowo mam w bik-u wpisaną
    zaległość na 3zł; oczywiście niesłusznie, wpis zrobiony przez ulubiony przez
    wszystkich GE CB :-).
    Konto musiałem założyć, co było mi bardzo na rękę, bo zrezygnowałem dzięki temu
    z Pekao ;-)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 5. Data: 2006-01-18 19:00:42
    Od: "spider m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Radio69 <r...@u...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > Warunki wydają się być w tym momencie bezkonkurencyjne.
    > Proszę o opinię osoby które posiadają takowy lub podobny kredyt w tym banku.

    Mozesz napisac cos blizej oprócz tego co jest na stronie www-np.jak z
    przewalutowaniem,jaka prowizja,ile trzeba czekac na decyzje,jaka obsługa i co
    jeszcze uznasz za stosowne.Dziekuje.