  • 1. Data: 2008-04-13 18:02:15
    Temat: Kredyt hipoteczny - jakie dokumenty od dewelopera
    Od: "Anna S." <n...@s...pl>

    Witam,

    na jutro jestem umowiona z mezem u dewelopera na podpisanie umowy
    rezerwacyjnej. Na mieszkanie juz jestesmy zdecydowani, rezerwacja jest
    bezplatna i nie wiazaca dla nas.

    Pytanie - jakie dokumenty sprawdzic u dewelopera, co bedzie potrzebne do
    kredytu? Przy okazji bysmy wzieli to, co potrzeba, zeby drugi raz tam nie
    jezdzic juz po wizycie w banku.

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2008-04-13 18:41:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Anna S." <n...@s...pl> wrote in message news:ftthr1$l12$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > na jutro jestem umowiona z mezem u dewelopera na podpisanie umowy
    > rezerwacyjnej. Na mieszkanie juz jestesmy zdecydowani, rezerwacja jest
    > bezplatna i nie wiazaca dla nas.

    Hehe... zapewne dla dewelopera tez nie jest wiazaca. Jak ceny wzrosna to
    moze sie okazac, ze ktos inny sie tam wsprowadzi ;).

    MK

  • 3. Data: 2008-04-13 18:49:29
    Od: "Anna S." <n...@s...pl>

    > Hehe... zapewne dla dewelopera tez nie jest wiazaca. Jak ceny wzrosna to
    > moze sie okazac, ze ktos inny sie tam wsprowadzi ;).

    Coś za coś :-)
    Gdyby była wiążąca, to nie podpisywałabym bez wcześniejszego sprawdzenia
    wszystkiego.
    A jak deweloper sie rozmysli lub podwyzszy cene, to nie bedziemy plakac.

  • 4. Data: 2008-04-13 19:15:56
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Pytanie - jakie dokumenty sprawdzic u dewelopera, co bedzie potrzebne do
    > kredytu? Przy okazji bysmy wzieli to, co potrzeba, zeby drugi raz tam nie
    > jezdzic juz po wizycie w banku.

    Co tam będziesz tracić czas na jeżdżenie po bankach. Przez internet
    skontaktuj się z doradcą wybranego banku:

    http://patbank.pl/kredytymieszkaniowe/

    --
    Patryk

  • 5. Data: 2008-04-13 19:57:50
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    jak już to lepiej tu: http://direct.money.pl/kredytymieszkaniowe

  • 6. Data: 2008-04-13 20:33:26
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Pytanie - jakie dokumenty sprawdzic u dewelopera, co bedzie potrzebne do

    podstawa to ostateczne pozwolenie na budowę!!
    Własnośc gruntu - bez hipoteki lub ew. oswiadczenie o zwolnieniu hipoteki
    przed podpisaniem aktów notarialnych (gorsza wersja)

    Jesli chodzi o decyzje to musi byc potwierdzenie, że jest ostateczna i nie
    została zaskarżona.

    Ostatnio we Wrocławiu znana firma Reinhold sprzedaje mieszkania w budynku 6
    pietrowym, ktorego nie ma prawa wybudowac - plan zagosp. przestrz. pozwala
    na budowanie 3 kondygnacyjnego budynku + antresole. Decyzja dewelopera
    zostala zaskazona i uchylona!

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-04-13 21:20:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    JerzyR pisze:

    > podstawa to ostateczne pozwolenie na budowe^!!
    > W^(3)asno?c gruntu - bez hipoteki lub ew. oswiadczenie o zwolnieniu hipoteki
    > przed podpisaniem aktów notarialnych (gorsza wersja)
    >
    > Jesli chodzi o decyzje to musi byc potwierdzenie, ?e jest ostateczna i nie
    > zosta^(3)a zaskar?ona.
    >
    > Ostatnio we Wroc^(3)awiu znana firma Reinhold sprzedaje mieszkania w budynku 6
    > pietrowym, ktorego nie ma prawa wybudowac - plan zagosp. przestrz. pozwala
    > na budowanie 3 kondygnacyjnego budynku + antresole. Decyzja dewelopera
    > zostala zaskazona i uchylona!

    ul. Przyjaźni? :-)
    Ale, z tego co słyszałem, zmienili projekt na zgodny z planem zag.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-04-15 19:28:29
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    JerzyR wrote:

> [...]
    > pietrowym, ktorego nie ma prawa wybudowac - plan zagosp. przestrz. pozwala
    > na budowanie 3 kondygnacyjnego budynku + antresole. Decyzja dewelopera

    Czyja decyzja - ?

  • 9. Data: 2008-04-16 19:10:51
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Co tam będziesz tracić czas na jeżdżenie po bankach. Przez internet
    > skontaktuj się z doradcą wybranego banku:
    >
    > tu była strona spamera

    jak już to lepiej tu:
    ----------------

    Czyli dla ciebie chrisek lepiej, żeby zarobił portal o milionowych
    dochodach, niż pojedyńczy człowiek?

    Jesteś żałosnym ścierwem. Tak zwanym psem ogrodnika.

  • 10. Data: 2008-04-16 20:16:43
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Patryk napisał(a):

> [...]
    > dochodach, niż pojedyńczy człowiek?
    >
    > Jesteś żałosnym ścierwem. Tak zwanym psem ogrodnika.

    I w związku z tym zerżnąłeś kod ze strony money.pl i spamujesz tą swoją
    gównianą stroną??!!?? Prezentujesz poziom mojej szmaty do podłogi.