  • 1. Data: 2007-09-23 21:29:44
    Temat: Kredyt hipoteczny dla działalności gosp.
    Od: p...@t...pl

    Czy ktoś może polecić bank, który udzieliłby mi kredytu? Prowadzę
    działalność, rozliczam się na zasadach ryczałtu i okazuje się, że mam
    bardzo małą zdolność kredytową pomimo przychodów netto 4000-5000 zł.
    Żona zarabia 1400 netto i zaproponowano nam kredyt na 120000 zł
    (mbank), wg. nich zarabiamy 900 zł tak mi powiedziano. Czy ktoś zna
    bank, który ma jakieś ludzkie zasady obliczania zdolności kredytowej
    dla osób prowadzących DG?

    Paweł Ch.

  • 2. Data: 2007-09-24 22:31:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny dla działalności gosp.
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    p...@t...pl wrote:
> [...]
    > (mbank), wg. nich zarabiamy 900 zł tak mi powiedziano. Czy ktoś zna
    > bank, który ma jakieś ludzkie zasady obliczania zdolności kredytowej

    millenium moze? u mnie policzył normalnie (na podstawie pitów rocznych i
    przychodów za ostatni czas), zreszta teraz coraz wiecej bankow. Mbank i
    Multibank z założenia proponują śmiesznie niski kredyt, taka polityka.

    A pozatym.... zatrudnij żonę, napisz jej oświadczenie że zarabia 10000
    PLN i po sprawie hehe. Wiadomo że prowadzący DG jest najmniej wiarygodny ;)

  • 3. Data: 2007-09-25 08:51:25
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    >Czy ktoś zna
    >bank, który ma jakieś ludzkie zasady obliczania zdolności kredytowej
    >dla osób prowadzących DG?

    Spróbuj w mBanku:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/kredyt_hipo_firm.h
    tml

    --
    PatronX

  • 4. Data: 2007-09-25 20:06:34
    Od: p...@t...pl

    On 25 Wrz, 10:51, "PatronX" <p...@w...pl> wrote:

    > Spróbuj w mBanku:http://finanse.netwaluta.pl/mbank/kredyt_hipo
    _firm.html

    Nie doczytałeś. Wg mbanku zarabiam 900 zł.Szukam banku , który
    sensownie oblicza dochody osób będących na ryczałcie. DG prowadzę od
    11 miesięcy.