    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - co wybrac?
    Date: Fri, 6 Sep 2002 14:47:24 +0200

    "Bear" <b...@o...pl> wrote in message news:ala4p4$m5g$1@news.tpi.pl...
    > najatrakcyjniejszy
    >
    > PKO BP - bylem, jest niezle choc troche drogo, biore go jednak pod rozwage

    Mam dokladnie odwrotne wrazenie, to chyba najtansza oferta na rynku, jak
    poobdzierasz inne oferty z marketingowego chlamu. Tzn to zalezy jaka marze
    Ci zaproponowali do oprocentowania, mnie minimalna czyli WIBOR S-3M + 1 %,
    prowizja 1,2% (minimalna jest chyba 1%).

    > Multibank - bierze pod uwage tylko umowy o prace, nie ma mozliwosci
    dodania
    > do ustalenia wiarygodnosci kredytowej umow o dzielo (chyba jako jedyny
    > bank) - nie dla mnie. Ale pozostale warunki ma dosc przyzwoite.

    Nie da sie cos z PITem za ubiegly rok zakombinowac ? Ja prowadzac
    dzialalnosc gospodarcza musialem przedlozyc PITy (tegoroczny PIT-5 i
    ubiegloroczne rozliczenie roczne). Umowy o prace w zyciu na oczy nie
    widzialem.

    marekz