  • 1. Data: 2003-05-21 06:20:51
    Temat: Kredyt hipoteczny PTF
    Od: "zigreg" <z...@w...pl>

    Ludkowie kredyt hipoteczny w PTF wydaje mi się ciekawy
    ktoś z niego korzysta - są jakieś haki ?
    A może jest coś lepszego ?

    zigreg

  • 2. Data: 2003-05-21 08:11:49
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny PTF
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zigreg wrote:
    > Ludkowie kredyt hipoteczny w PTF wydaje mi się ciekawy
    > ktoś z niego korzysta - są jakieś haki ?
    > A może jest coś lepszego ?

    A PTF to co to?
    Polskie Towarzystow Finansowe?
    a czy to nie jest jakis system argentynski?

  • 3. Data: 2003-05-21 08:16:31
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zigreg" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ludkowie kredyt hipoteczny w PTF wydaje mi się ciekawy
    > ktoś z niego korzysta - są jakieś haki ?
    > A może jest coś lepszego ?

    Może najpierw sprawdź w banku ?

  • 4. Data: 2003-05-21 10:11:27
    Od: k...@w...pl

    > A PTF to co to?
    > Polskie Towarzystow Finansowe?
    > a czy to nie jest jakis system argentynski?

    Nie to nie argentyna, są pośrednikiem banków po prostu. Od wielu lat dzialaja.
    Znajomy bral tam kredyt na samochod i jest bardzo zadowolony.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2003-05-21 10:23:59
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > A PTF to co to?
    > Polskie Towarzystow Finansowe?
    > a czy to nie jest jakis system argentynski?

    No ale skucha :)

    www.ptf.pl

    od dawna działają...

    Janusz

  • 6. Data: 2003-05-21 10:47:11
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tylko oprocentowanie maja zupelnie nieatrakcyjne.
    No ale pewnie doliczaja sobie swoja marze i dlatego.

  • 7. Data: 2003-05-21 10:56:00
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A poza tym to sa kredyty udzielane przez Millenium a PTF bierze za
    posrednictwo niezly haracz.