  • 1. Data: 2003-05-20 22:03:57
    Temat: [paypa] Kto prześle małą kwotę?
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    Witam,

    Czy ktoś posiada konto w paypalu i przesłałby dla kogoś ode mnie kwotę
    kilkunastu
    dolarów za niedużą opłatą? Sprzedawca niestety akceptuje tylko paypal.
    Ewentualnie czy znacie jakieś firmy, ktore zajmują się takim pośrednictwem?

    Dzięki za pomoc,

  • 2. Data: 2003-05-20 22:29:47
    Temat: Re: [paypa] Kto prześle małą kwotę?
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Polecam:
    www.bidpay.com
    www.payingfast.com

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 3. Data: 2003-05-20 22:32:40
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > www.bidpay.com
    > www.payingfast.com

    To znam... Chodzilo mi o firmy/osoby, ktore moga przekazac pieniazki ode mnie,
    osobie zarejestrowanej w paypalu i tylko tam.

  • 4. Data: 2003-05-21 17:50:19
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

> [...]
    > Ewentualnie czy znacie jakieś firmy, ktore zajmują się takim pośrednictwem?

    Watek jest juz zamkniety. Dziekuje grupowiczowi, ktory odezwal sie na priv.