  • 1. Data: 2007-02-25 10:22:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - Millenium czy Kredyt Bank
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    CinnamonGirl1 napisał(a):
    > Po zrobieniu rozpoznania najkorzystniej jeśli chodzi o ratę kredytu,
    > opocentowanie, marżę jaka kasują banki wytypowałam - Credyt Bank i
    > Millenium.
    > Zakładam że wybieram tylko z tych dwóch banków.
    W moim przypadku Millenium mialo m-c czasu na wydanie decyzji, decyzje
    otrzymalem po 1.5 m-ca (juz po zawarciu transakcji). W miedzyczasie
    pingowalem pana z millenium, pytajac sie na jakim etapie jest moj
    wniosek. Jednego dnia powiedzial ze wlasnie sprawdzane jest czy
    faktycznie jestem zatrudniony, po 4 dniach moje zatrudnienie bylo niby
    potwierdzone (w tym czasie na 100% nikt nie dzwonil do mojego
    pracodawcy), po kolejnych 4-5 dniach kolezanka powiedziala ze wlasnie
    miala telefon z millenium z pytaniem czy faktycznie pracuje
    KB nie sprawdzalem to sie nie wypowiadam.
    --
    badzio

  • 2. Data: 2007-02-25 10:23:20
    Temat: Kredyt hipoteczny - Millenium czy Kredyt Bank
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl>

    Witam, jestem na etapie brania kredytu hiptecznego w PLN (nie wnikajmy czemu
    PLN a nie franki) na 90000 zł.
[...]

    Ma ktoś kredyt hipoteczny w tych bankach - jakie wrażenia kredytobiorców?
    Na co zwrócić uwagę - np. okazało sie po jakimś czasie ze sa ukryte opłaty
    itp. wyszczególnione małym druczkiem?

    Z gory dziękuję za odpowiedź.

    Magda

  • 3. Data: 2007-02-25 11:46:36
    Od: "crk" <j...@p...fm>

    idź do Open Finance albo Expandera (polecam Open Finance). Jest spora
    szansa, że oni "wynegocjuja" lepszą ofertę.

  • 4. Data: 2007-02-26 18:40:13
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    E!
    Nie wynegocjują. Ja zrobiłem równoległe ruchy, i OF dało "nic" czyli 1% i
    1%. A Mill. Oni jak Hiszpanie - ciągła maniana, zero terminów i ściema na 2
    miesiące. Właśnie przed 30 min pan zadzwonił i powiedział, że dają mi
    kredyt, ale dopiero teraz (mija 1,5mieś) będzie walczył o opusty dla mnie.
    No i dodał, że tylko 1 dzień, bo... ;-))) pracuje tylko do końca miesiąca
    ;-)))) Zobaczymy co będzie dalej.

  • 5. Data: 2007-02-26 21:32:43
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    On 26 Lut, 19:40, "Marcin" <m...@r...pl> wrote:
> [...]
    > No i dodał, że tylko 1 dzień, bo... ;-))) pracuje tylko do końca miesiąca

    Aby o coś powalczyć (czyli przede wszystkim o marżę i prowizję),
    kredyt musi być na odpowiednim "poziomie". Jeśli jest to kredyt, który
    nie wykracza ponad standardowe warunki (np. jest na poziomie 200-400
    kPLN, to nie należy się spodziewać rewelacji - prawdopodobnie
    zastosują standardowe procedury i warunki). Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2007-02-27 12:06:58
    Od: d...@g...com

    On 25 Lut, 11:23, "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Na co zwrócić uwagę - np. okazało sie po jakimś czasie ze sa ukryte opłaty

    To jest dość mała kwota kredytu więc trudno tu negocjować warunki
    cenowe kredytu.
    Ale w Millennium prowizja za złotówki jest niższa.
    Jesli bierzesz kredyt w W-wie to zapraszam.

    Pozdr

  • 7. Data: 2007-02-27 21:22:34
    Od: "sygnetmk3" <s...@o...pl>

    Dziwie się że Millenium

    Co do negocjacji to się jak najbardziej zgadzam przy takich kwotach kredytów
    nie da się nic negocjować.

    Jestem Doradcą w ING i moge coś na ten temat powiedzieć.

    Zapraszam do mnie, 0% prowizji za uruchomienie kredytu :) oraz 0% za
    wczesniejszą spłatę
    myślę że to bardzo dogodne warunki.

    s.com...

  • 8. Data: 2007-02-27 21:27:59
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    sygnetmk3 napisał(a):
> [...]
    >
    > Jestem Doradcą w ING i moge coś na ten temat powiedzieć.
    >
    > Zapraszam do mnie, 0% prowizji za uruchomienie kredytu :) oraz 0% za

    a jakie warunki moglbys zaproponowac dla kredytu w wysokosci 400kzl
    (nieruchomosc o wartosci 500kzl), 30 lat splata?

    interesuje mnie PLN i CHF

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-03-01 08:39:02
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl>

    Myślałam o ING ale po bliższym zapoznaniu sie z ofertą stwierdziłam ze
    wyższa marża przez okres spłaty niskiego wkładu własnego (biore kredyt na
    100% wartosci mieszkania) mnie nie zachęciła.

    Genralnie zdecydowałam się na Millenium albo Credyt Bank - tam wysłałam
    wnioski i

  • 10. Data: 2007-03-01 08:46:33
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl>

    Wg tego co ustaliłam z doradcą OF teoretycznie Credyt Bank ma oprocentowanie
    PLN 5,1% (marża 0,9%), a Millenium oprocentowanie 5,3% (marża 1,25%).
    Obie oferty mają zalety i minusy poza tym jak wiadomo róznie to bywa z tym
    co jest na początku a to co faktycznie zaoferuje bank wysłałam wnioski do
    obu i wtedy podejmę ostateczną decyzję.

    Zobaczymy jaka jest szybkosć działania powyzszych instytucji.

    Pozdrawiam M.