  • 1. Data: 2007-02-24 19:52:04
    Temat: KK ilosc i limity
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam,

    tak mnie ciekawi w sumie jak banki sprawdzaja w BIK-u ilosc kart i
    limit, gdyz ja zarabiam ok 1900 netto na miesiac, a mam kk w 5 bankach:
    Citi - 2000
    mbank wp karta - 3000
    mbank radosc zycia - 3000
    beneficial kredyt ikea - 4000
    fortis visa - 1000

    razem daje to 13 tys

    dziwne ze tak daja bez niczego... kazda z tych kart dostalem na dowod i
    prawo jazdy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-24 19:58:21
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 20:52:04 +0100,
    osoba podpisana: szogun11 <s...@w...pl>
    napisała:
> [...]
    >
    > tak mnie ciekawi w sumie jak banki sprawdzaja w BIK-u ilosc kart i
    > limit, gdyz ja zarabiam ok 1900 netto na miesiac, a mam kk w 5 bankach:

    "Mam wrażenie, że" banki sprawdzają tylko status (ie czy się nie
    spóźniałeś ze spłatami.
    Przynajmniej przy standardowych (<5-10 KPLN) limitach.

    KJ
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 3. Data: 2007-02-24 20:51:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
    > razem daje to 13 tys

    A teraz wez sobie dwie karty z najwiekszym limitem i idz do Miillenium i
    Raiffeisen, gdzie na podstawie ostatnich wyciagow uzyskasz dwie kolejne
    karty, z ktorych kazda bedzie miala limit o 20% wiekszy niz suma limitow
    na tych dwoch wyciagach ktore przyniesiesz. Innymi slowy mozesz uzyskac
    dwie nowe karty z limitem 8000 kazda, bez koniecznosci zamykania tych
    starych. I z 13 000 robisz sobie prawie 30 000 limitu :) Co gorsza
    moglbys nawet nie miec dochodu, a i tak to by wszystko przeszlo.
    Nastepnie mozesz isc do innych bankow, gdzie daja karty na dowod i w ten
    sposob jeszcze sobie zwiekszysz limity.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-02-24 20:58:50
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

> [...]
    > moglbys nawet nie miec dochodu, a i tak to by wszystko przeszlo.
    > Nastepnie mozesz isc do innych bankow, gdzie daja karty na dowod i w ten

    heh, ale musze miec karte dluzej niz 3 miesiace.. :), ale to dadza 20%
    wiecej a jak to zrobic zeby dali z 2 jedna z wiekszym limitem??

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-02-24 20:59:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
    > heh, ale musze miec karte dluzej niz 3 miesiace.. :), ale to dadza 20%
    > wiecej a jak to zrobic zeby dali z 2 jedna z wiekszym limitem??

    Wypelniasz odpowiednio wniosek i juz. Dostajesz (limit karty A + limit
    karty B) x 120%

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-24 21:04:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    i w ten sposob mozesz sobie caly czas zwiekszac limity bez
    przedstawiania jakichkolwiek zaswiadczen, grunt to splacac w terminie i
    nie narazac sie bankom...

    najtrudniej otrzymac pierwsza karte lub kredyt, a pozniej "zaufanie,
    ktore procentuje" ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-24 21:19:02
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    > Wypelniasz odpowiednio wniosek i juz. Dostajesz (limit karty A + limit
    > karty B) x 120%

    gadalem wlasnie ze znajomym pracuje w okienku w rafi i twierdzi, ze 2
    kart nie mozna skonsolidowac i ze dadza tylko 30% wiecej... :(

  • 8. Data: 2007-02-24 21:42:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-24 22:19, szogun11 stwierdził, że:

    > gadalem wlasnie ze znajomym pracuje w okienku w rafi i twierdzi, ze 2
    > kart nie mozna skonsolidowac i ze dadza tylko 30% wiecej... :(

    Zanim zaczniesz zwiększać limity pomyśl, czy stać Cię na ich obsługę (bo
    za jakiś czas może znów pojawić się post na grupie, że banki to zło, bo
    kredyty dają, a później spłacać trzeba).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2007-02-24 21:43:33
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > "Mam wrażenie, że" banki sprawdzają tylko status (ie czy się nie
    > spóźniałeś ze spłatami.
    > Przynajmniej przy standardowych (<5-10 KPLN) limitach.

    A ja "mam wrażenie" że nie wszystkie kredyty są w BIK.
    Po za tym każdy bank ma swoją politykę kredytową - jeden do obciązeń weżmie
    5% limitu KK (tak zazwyczaj jest) a inny 1%. A i tak może stwierdzić że
    klinent dalej ma zdolność na koleją KK. A to że wszyscy chcieliby wcisnąć
    kolejną KK to już inna sprawa.

    Darek

  • 10. Data: 2007-02-24 21:52:45
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Zanim zaczniesz zwiększać limity pomyśl, czy stać Cię na ich obsługę

    co miałeś na myśli?

    kolega zwiększa limity kredytowe na kartach, nie oznacza to, że się na
    nich zadłuża...

    --
    pozdr.
    RobertS