  • 1. Data: 2007-02-25 10:14:33
    Temat: Przelew z Kanady
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    Witam serdecznie. W najbliższym czasie otrzymam przelew z Kanady w
    dolarach kanadyjskich. Obecnie posiadam konto w Inteligo i to konto
    chciałbym podać zleceniodawcy przelewu. Czy będzie to kożystne czy może
    zna ktoś lepszy bank w którym warto by otworzyć konto na przelewy z tego
    kraju?

    dziękuję za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam

    RaFiB

  • 2. Data: 2007-02-25 10:19:28
    Temat: Re: Przelew z Kanady
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    RaFi B napisał(a):
> [...]
    > chciałbym podać zleceniodawcy przelewu. Czy będzie to kożystne czy może
    > zna ktoś lepszy bank w którym warto by otworzyć konto na przelewy z tego
    Jesli masz na mysli przelew z Netellera to na podstawie praktyki
    znajomych moge powiedziec ze odpada mBank i bodajze Pekao SA. Znajomi,
    ktorzy maja konta w tych bankach, wiecej prowizji zaplacili podczas
    przelewu niz podczas wyplacania kasy w bankomacie.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-25 10:25:19
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > ktorzy maja konta w tych bankach, wiecej prowizji zaplacili podczas
    > przelewu niz podczas wyplacania kasy w bankomacie.
    Tego jeszcze nie wiem(czekam na postępowanie spadkowe), przelew będzie
    na pewno z jakiegoś kanadyjskiego banku.

    --
    pozdrawiam

    RaFiB

  • 4. Data: 2007-02-25 11:36:49
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>

    On Sun, 25 Feb 2007 11:14:33 +0100, RaFi B <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >chciałbym podać zleceniodawcy przelewu. Czy będzie to kożystne czy może
    >zna ktoś lepszy bank w którym warto by otworzyć konto na przelewy z tego

    Najlepiej wybrać bank który nie pobiera prowizji za
    zaksięgowanie/przyjęcie itp przelewu. Multibank do niedawna takich
    prowizji nie pobierał, jak jest w inteligo nie wiem.
    --
    Kajka GG:2182391

  • 5. Data: 2007-02-25 13:13:03
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Najlepiej wybrać bank który nie pobiera prowizji za
    > zaksięgowanie/przyjęcie itp przelewu. Multibank do niedawna takich
    > prowizji nie pobierał, jak jest w inteligo nie wiem.

    BZ WBK nie pobiera prowizji, oczywiscie kasa zostanie przewalutowana, bo
    chyba zaden z krajowych bankow nie prowadzi rachunkow w CAD

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-25 13:30:43
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > BZ WBK nie pobiera prowizji, oczywiscie kasa zostanie przewalutowana, bo
    > chyba zaden z krajowych bankow nie prowadzi rachunkow w CAD

    Inteligo pobiera niby 12 zł za przelew z zagranicy, i to akurat nie jest
    problem. Tylko czy za przewalutowanie też pobierana jest jakaś
    prowizja w bankach? tego nie znalazłem na ich stronie.

    --
    pozdrawiam

    RaFiB

  • 7. Data: 2007-02-25 14:25:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Inteligo pobiera niby 12 zł za przelew z zagranicy, i to akurat nie jest
    > problem. Tylko czy za przewalutowanie też pobierana jest jakaś prowizja
    > w bankach? tego nie znalazłem na ich stronie.

    w tym przypadku nie, bardziej istotne jest po jakim kursie CAD zostanie
    przeliczony na zlote

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-02-26 11:17:54
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik RaFi B napisał:

    > Tego jeszcze nie wiem(czekam na postępowanie spadkowe), przelew będzie
    > na pewno z jakiegoś kanadyjskiego banku.

    Mysle, ze do kosztow musisz doliczyc podatek dla US i to bedzie
    najwieksza pozycja

    --
    Oli

  • 9. Data: 2007-02-26 13:24:10
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    Olisadebe napisał(a):

    > Mysle, ze do kosztow musisz doliczyc podatek dla US i to bedzie
    > najwieksza pozycja

    No niestety na to chyba nie ma rady.

    --
    pozdrawiam