  • 1. Data: 2007-02-24 18:49:38
    Temat: Bald przy aktywacji listy hasel w KB24...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czy ktos ma tez problem z akytywcja listy hasel?

    Na bank wprowadzam poprawny PIN i KOD a dostaje
    komunikat "Nieudana weryfikacja podpisu"...

  • 2. Data: 2007-02-26 18:48:14
    Temat: Re: Bald przy aktywacji listy hasel w KB24...
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    może nie na TEN bank?

  • 3. Data: 2007-02-26 18:57:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy ktos ma tez problem z akytywcja listy hasel?
    >
    > Na bank wprowadzam poprawny PIN i KOD a dostaje
    > komunikat "Nieudana weryfikacja podpisu"...

    Pod IE?
    wyczyść cookie, albo zainstaluj inną przeglądarkę do obsługi KB
    KB nie toleruje obcych ciasteczek w przeglądarce i reaguje
    właśnie tak jak napisałeś: dane poprawne, a nie da się zalogować.
    Raz w ten sposób omal bym miepotrzebnie nie wymienił karty...
    w końcu odpuściłem sobie ten bank :)

  • 4. Data: 2007-02-27 10:32:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > właśnie tak jak napisałeś: dane poprawne, a nie da się zalogować.
    > Raz w ten sposób omal bym miepotrzebnie nie wymienił karty...

    To wiem, zauwaz ze tym PINem i KODem loguje sie bez
    klopotu do systemu, a nie moge zarejestrowac listy...

    Wywale jeszcze ciastka.