    From: "sygnetmk3" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - Millenium czy Kredyt Bank
    Date: Tue, 27 Feb 2007 22:22:34 +0100

    Dziwie się że Millenium

    Co do negocjacji to się jak najbardziej zgadzam przy takich kwotach kredytów
    nie da się nic negocjować.

    Jestem Doradcą w ING i moge coś na ten temat powiedzieć.

    Zapraszam do mnie, 0% prowizji za uruchomienie kredytu :) oraz 0% za
    wczesniejszą spłatę
    myślę że to bardzo dogodne warunki.

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 25 Lut, 11:23, "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> wrote:
    > Witam, jestem na etapie brania kredytu hiptecznego w PLN (nie wnikajmy
    > czemu
    > PLN a nie franki) na 90000 zł.
    > Po zrobieniu rozpoznania najkorzystniej jeśli chodzi o ratę kredytu,
    > opocentowanie, marżę jaka kasują banki wytypowałam - Credyt Bank i
    > Millenium.
    > Zakładam że wybieram tylko z tych dwóch banków.
    >
    > Ma ktoś kredyt hipoteczny w tych bankach - jakie wrażenia kredytobiorców?
    > Na co zwrócić uwagę - np. okazało sie po jakimś czasie ze sa ukryte opłaty
    > itp. wyszczególnione małym druczkiem?

> [...]

    To jest dość mała kwota kredytu więc trudno tu negocjować warunki
    cenowe kredytu.
    Ale w Millennium prowizja za złotówki jest niższa.
    Jesli bierzesz kredyt w W-wie to zapraszam.

    Pozdr