  • 1. Data: 2008-06-11 15:09:52
    Temat: Kredyt - doradctwo
    Od: "news.onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcę zaciągnąć kredyt hipoteczny. Jaką firmę doradctwa finansowego
    polecacie?

    pozdrawiam
    damian

  • 2. Data: 2008-06-11 19:46:40
    Temat: Re: Kredyt - doradctwo
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    news.onet.pl pisze:
    > Witam.
    > Chcę zaciągnąć kredyt hipoteczny. Jaką firmę doradctwa finansowego
    > polecacie?

    Polecamy słownik języka polskiego.

  • 3. Data: 2008-06-11 21:30:15
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

  • 4. Data: 2008-06-12 05:29:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Jun 2008 23:30:15 +0200, Patryk napisał(a):

    > http://spam.pl/doradcyfinansowi/

    Tych przekręciarzy nikt normalny nie poleca.

    AK

  • 5. Data: 2008-06-12 10:36:45
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Tych przekręciarzy nikt normalny nie poleca.

    ten głupi spamer nie poleca tylko spamuje.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-06-12 18:19:12
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

    Uwaga spamer!

  • 7. Data: 2008-06-12 19:08:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 12 Jun 2008 19:19:12 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Uwaga spamer!

    Najwyraźniej mr. wiśniewski herbu spamer chce, żeby trochę utrudnić mu
    życie.

    AK

  • 8. Data: 2008-06-12 19:57:56
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    > Najwyraźniej mr. wiśniewski herbu spamer chce, żeby trochę utrudnić mu
    > życie.

    Gościu nie rozumie, na czym polega idea grup takich jak ta... Wydaje mu się,
    że to darmowa tablica z ogłoszeniami.

    A przecież każdy z nas może mu bardzo utrudnić życie. Czy np. tak trudno
    postawić kilka stron z ostrzeżeniami przed witryną patbank.pl i
    upozycjonować je wysoko w google, do tego dopisać parę otrzeżeń na różnych
    forach dyskusyjnych?

    Z natury jestem łagodny, ale spamerstwo zaczyna mnie wkurzać.

    k.

  • 9. Data: 2008-06-12 21:33:48
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

> [...]
    > forach dyskusyjnych?
    >
    > Z natury jestem łagodny, ale spamerstwo zaczyna mnie wkurzać.

    a może zawiadomienia o spamerze do money.pl, to ich system promuje..

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.