  • 1. Data: 2008-06-11 13:07:56
    Temat: Pożyczka bez BIKU...
    Od: "Stefano" <s...@h...pl>

    Witam
    Czy orientujecie sie może w jakim banku można uzyskać pożyczkę bez
    weryfikacji w Biku ?
    Jestem zadłużony w kilku bankach na ok.15.000 zł , należności sporo
    przeterminowane ( jedna nawet z komornikiem na karku ) - odpada więc
    mozliwosc wziecia kredytu konsolidacyjnego.
    Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu na taką sumę abym mógł
    pospłacac wszystkie swoje zaległosci i miec jedną stała ratę ?
    Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
    odmowę...Proszę o ew. podpowiedź co mogę w tej sytuacji zrobić...
    Pozdr.

  • 2. Data: 2008-06-11 13:25:04
    Temat: Re: Po?yczka bez BIKU...
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Stefano pisze:
> [...]
    > Czy orientujecie sie mo?e w jakim banku mo?na uzyska? po?yczke^ bez
    > weryfikacji w Biku ?
    > Jestem zad^(3)u?ony w kilku bankach na ok.15.000 z^(3) , nale?no?ci sporo
    > przeterminowane ( jedna nawet z komornikiem na karku ) - odpada wie^c
    > mozliwosc wziecia kredytu konsolidacyjnego.
    > Czy jaki? bank jest w stanie udzieli? mi kredytu na tak? sume^ abym móg^(3)
    > posp^(3)acac wszystkie swoje zaleg^(3)osci i miec jedn? sta^(3)a rate^ ?
    > Próbowa^(3)em w kilku bankach uzyska? kredyt gotówkowy - wsze^dzie mam
    > odmowe^...Prosze^ o ew. podpowied1/4 co moge^ w tej sytuacji zrobi?...

    Provident :(

    Chyba tylko to, jesli nie mozesz brac kredytu konsolidacyjnego. A moze
    pozyczka hipoteczna? ew rodzina/znajomi

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-06-11 13:33:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Provident :(
    >
    > Chyba tylko to, jesli nie mozesz brac kredytu konsolidacyjnego. A moze
    > pozyczka hipoteczna? ew rodzina/znajomi

    ale tam nie dostanie takiej kwoty, dają max. 7kzł i to jak sie spłaci
    wcześniej juz jakąś pożyczkę

    a tak serio to w zadnym banku pozyczki nie dostaniesz...tylko parabanki,
    pozyczki na sms itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-06-11 13:37:07
    Od: "Stefano" <s...@h...pl>

    > a tak serio to w zadnym banku pozyczki nie dostaniesz...tylko parabanki,
    > pozyczki na sms itd

    no to masakra...czyli jestem w d..pie...:)
    i jak tu być uczciwym i chcieć się wyprostowac.....

  • 5. Data: 2008-06-11 14:00:47
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Stefano pisze:

    > no to masakra...czyli jestem w d..pie...:)
    > i jak tu by? uczciwym i chcie? sie^ wyprostowac.....

    A rodzina? nikt nie moze pozyczyc tych 15k? pozniej bys im splacal w
    ratach. Tylko jak masz takie dlugi to podejrzewam ze juz Ci nie ufaja,
    ew nie moga bo sami nie maja.

    Parabank tez jesli da to do ok 10k max, wiec niewiele to ratuje, a raty
    beda duzo wieksze. Ew przetrzymaj komornikow i odkladaj do skarpety -
    jak uzbierasz to splacisz calosc za jednym razem.

    Ile zarabiasz i ile mozesz miesiecznie oszczedzic?

  • 6. Data: 2008-06-11 14:06:37
    Od: Radius <radius@radius>

    Stefano pisze:

    > no to masakra...czyli jestem w d..pie...:)
    > i jak tu być uczciwym i chcieć się wyprostowac.....

    Poczekaj na upadlosc konsumencką - moze pomoze.

    r_

  • 7. Data: 2008-06-11 14:15:01
    Temat: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Stefano" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
    > odmowę...Proszę o ew. podpowiedź co mogę w tej sytuacji zrobić...

    Bank nie jest w stanie. A na jak długo chciałbyś to pożyczyć i co byłoby
    zabezpieczeniem? Kwota w sumie nie jest duża i jesli tylko istnieje jakies
    realne zabezpieczenie tego, to możliwości się na pewno znajdą.

    Natomiast co do spłacania, z całą pewnością zignoruj to co usiłuje
    egzekwować komornik, spłacaj w miarę możliwości całą resztę. Oczywiście o
    wskazaniu do rezygnacji z uzyskiwania opodatkowanego dochodu itp. rzeczach,
    do czasu wyjścia na prostą nie muszę pisac, bo to na pewno wiesz.

    marekz

  • 8. Data: 2008-06-11 14:30:44
    Od: "Stefano" <s...@h...pl>

    Od rodziny nie mam jak pozyczc - nawet ich nie pytam bo sami na pewno nie
    mają takiej kwoty.
    Jestem w stanie realnie spłacac ok.500 zł m-cznie - przy kredycie bankowym
    splacilbym wszystko w ok. 4 lata.
    Zadne zabezpieczenia niestety nie wchodza w rachubę - generalnie nic nie
    posiadam , zadnych nieruchomosci,ruchomosci etc...
    Czyli nie wyglada to za różowo....

  • 9. Data: 2008-06-11 14:36:37
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Stefano pisze:
    > Od rodziny nie mam jak pozyczc - nawet ich nie pytam bo sami na pewno nie
    > maj? takiej kwoty.
    > Jestem w stanie realnie sp^(3)acac ok.500 z^(3) m-cznie - przy kredycie bankowym
    > splacilbym wszystko w ok. 4 lata.
    > Zadne zabezpieczenia niestety nie wchodza w rachube^ - generalnie nic nie
    > posiadam , zadnych nieruchomosci,ruchomosci etc...
    > Czyli nie wyglada to za ró?owo....

    A wiec odkladaj do skarpety - jak uzbierasz odpowiednio duzo - to
    splacaj w calosci jeden kredyt, i tak po kolei. Zacznij od najmniejszych
    sum, bedzie latwiej.

  • 10. Data: 2008-06-11 15:02:14
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > Zadne zabezpieczenia niestety nie wchodza w rachubę - generalnie nic nie
    > posiadam , zadnych nieruchomosci,ruchomosci etc...

    Nie wygląda różowo. Dlaczego tak niewielka kwota miesięcznej spłaty? Nie
    wchodzi w rachubę podjęcie jakiejś ciężkiej pracy za granicą i zarobienie
    tych 15k w kilka miesięcy (choć ten silny PLN działa akurat tutaj na Twoją
    niekorzyść)?

    Brak zabezpieczeń wyklucza raczej sensowne rozwiązania pożyczkowe (pomijam
    tu rozwiązania natury mafijnej). Jeśli rzeczywiście niczego nie posiadasz,
    najlepszą opcją może być poczekanie aż te nalezości się przedawnią. Ale
    wtedy to raczej już będzie koniec Twojej przygody z sektorem bankowym w PL.
    Przynajmniej formalnie.

    15k to nie jest dużo pieniędzy, więc musisz sam ocenić czy warto. Pozostaje
    jeszcze opcja typu zdobyć skądś (w sensie zarobić) kilka k i postawić w
    kasynie na "tuzin" czy "rząd". To już będzie x3, jeśli się uda.

    Co do kredytów, sprawdzałes Lukas i Getin? Mam pewne podejrzenia, że oni
    zazwyczaj nie sprawdzają w BIK dla niezbyt wysokich kwot, zawsze jest to
    jakaś szansa, o ile banki te nie należą do banków, w których jest
    przeterminowane zadłużenie.

    marekz