  • 1. Data: 2008-06-11 14:09:52
    Temat: "Fundusze akcji mogą spaść nawet o 35 proc." (Open Finance)
    Od: Darius <d...@y...ie>

    Pogarszają się wyniki funduszy inwestycyjnych. W najbliższych
    miesiącach roczna strata z funduszy akcji może sięgnąć 35 proc. -
    uważają analitycy Open Finance. W ciągu ostatniego roku najmniej
    stracili właściciele certyfikatów funduszy nieruchomości.

    http://biznes.onet.pl/0,1767198,wiadomosci.html

    Darius
    Mutimedia Magazines
    http://tinyurl.com/3edako

  • 2. Data: 2008-06-11 16:22:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Darius napisał(a):
> [...]
    > uważają analitycy Open Finance. W ciągu ostatniego roku najmniej
    > stracili właściciele certyfikatów funduszy nieruchomości.

    Jak to pisza na onecie "kto nie sprzedal funduszy ten przegral zycie" :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-06-11 17:58:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jak to pisza na onecie "kto nie sprzedal funduszy ten przegral zycie" :)

    przesadzają, ale spekulanci na pewno po d**ie dostali, mam j.u. funduszy i
    jakos sie nie martwie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-06-12 05:26:51
    Od: otrov <o...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > przesadzają, ale spekulanci na pewno po d**ie dostali, mam j.u. funduszy i
    > jakos sie nie martwie

    Czy to, że się nie martwisz ma jakiś wpływ na to, że wyceny j.u. nie
    będą dalej spadały?

    Poczytaj o tym kto to jest inwestor długoterminowy*.

    o.

    * - jakbyś nie znalazł: to osoba, która utopiła w nietrafioną inwestycję
    i nie umie ucinać strat.

  • 5. Data: 2008-06-12 14:12:53
    Od: k...@o...pl

    > * - jakbyś nie znalazł: to osoba, która utopiła w nietrafioną inwestycję
    > i nie umie ucinać strat.
    twierdzisz, że przypadki oszczędzania "na emeryturę" albo "dla
    wnuków" to herezje niewystępujące w świecie ?

  • 6. Data: 2008-06-12 16:48:59
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj o tym kto to jest inwestor długoterminowy*.
    >
    > o.
    >
    > * - jakbyś nie znalazł: to osoba, która utopiła w nietrafioną inwestycję i
    > nie umie ucinać strat.

    Powiedz to np. Buffetowi.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2008-06-15 08:14:19
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    co proponujesz?

    e.googlegroups.com...

  • 8. Data: 2008-06-27 08:43:57
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Powiedz to np. Buffetowi.

    uogólniasz na podstawie jednostkowego przypadku geniusza finansowego? czy
    statystyczny Kowalski też powinien mieć podobny procentowy stopień zwrotu z
    inwestycji co W.Buffet?

    rotfl :))))))

    a propos długoterminowych inwestycji. Akcja Citigroup kosztuje dzisiaj tak
    mało jak w 1955r. jak ktoś trzymał od 1955r do dzisiaj to zarobił na tym 0%
    a jak kupił później to nawet stracił. Niemożliwe? - a jednak...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2008-06-27 08:54:31
    Od: otrov <o...@w...pl>

    gg pisze:
> [...]
    > tak mało jak w 1955r. jak ktoś trzymał od 1955r do dzisiaj to zarobił
    > na tym 0% a jak kupił później to nawet stracił. Niemożliwe? - a jednak...

    Daj spokój. Poczekaj jeszcze kilka miesięcy. Wtedy dopiero może być
    śmiesznie odgrzebać ten wątek.

    Co do wartości akcji - biorąc pod uwagę inflację, to akcje sprzed krachu
    w 1968 nigdy nie powróciły do tej wartości. No ale może kiedyś..

    o.