  • Data: 2017-01-04 13:52:45
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-04 o 13:18, J.F. pisze:
    >Kukiz nie miał poparcia "znikąd".

    Skad Kukiz mial poparcie to ja mniej wiecej wiec.
    Ale czemu przyjmowac, ze Petru nie mial z tego samego ?

    Choc prawde mowiac ... faktycznie wczesniej o Nowoczesnej ani Razem
    nie slyszalem.

    >O wszystkim, od sześciu króli, poprzez przyłapanie na zdradzie, a na
    >brakach prawnych kończąc. To po prostu jest głąb.

    On zarobil ponad 2 mln zl w 2015 roku.
    Zarabiasz choc polowe tego, czy musisz przyznac, ze sam jestes glab ?
    :-)

    >To efekt dobrego wystąpienia w debacie pana Zandberga.

    Tak nawiasem mowiac - wczesniej byla partia Palikota ... bogaty
    biznesmen zaklada partie lewicowa, to dopiero jest wydmuszka :-)

    >Po rządowej.

    >Sama PO była jak statek, z którego uciekały szczury.

    i tak oto z wydmuszki sluzb zeszlismy na szczurza inicjatywe :-)

    >A skąd wiesz, że stary nie ma wpływu na nowego? Albo że nowy boi się
    >też kogoś?

    To by wieksze przekrety robil. Ale moze i robi :-)

    Sugerowales niemieckie sluzby - nie wiem - powaznie czy na "odpierdol
    sie" - no to mozna poszukac, co to za bank byl :-)

    >Sieć uzależnień jest skomplikowana.

    Ale w Stasi mniej teczek zniklo, a RFN sie lepiej oczyscilo :-)

    J.