  • 1. Data: 2003-08-21 20:30:30
    Temat: Kredyt Bank zwija zagraniczną działalność
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1629790.htm

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-22 08:34:24
    Temat: Re: Kredyt Bank zwija zagraniczną działalność
    Od: "_pre[PL]" <p...@g...pl>

    On Thu, 21 Aug 2003 22:30:30 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1629790.htm

    zwłaszcza komentarze ciekawe ;)

  • 3. Data: 2003-08-22 09:12:32
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > zwłaszcza komentarze ciekawe ;)
    Pacuk rzeczywiscie był zainteresowany rynkami wschodnimi. Wiązało się to z jego
    wcześniejszą działalnością. Z drugiej jednak strony, jeżeli taka działalność w
    długoterminowym okresie jest nie opłacalna, to lepiej ją skończyć.

  • 4. Data: 2003-08-22 21:46:47
    Od: "Perun" <perun[remove_it]@cad.pl>

> [...]
    działalność w
    > długoterminowym okresie jest nie opłacalna, to lepiej ją skończyć.

    Chęci odbicia sobie strat są w Kredyt Banku już widoczne w podwyżkach opłat
    za prowadzenie rachunków (od września). Oprocentowanie na rachunkach spadło
    już dramatycznie. Chcą się odkuć ;>

    Zupełnie nieatrakcyjny zrobił się ten bank :-/

    P.

  • 5. Data: 2003-08-23 07:10:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Perun wrote:
> [...]
    > rachunkach spadło już dramatycznie. Chcą się odkuć ;>
    >
    > Zupełnie nieatrakcyjny zrobił się ten bank :-/

    Hmm - a gdzie sa te informacje o wzroscie oplat?
    Bo mam tam konto, wiec niezbyt mnie to cieszy

  • 6. Data: 2003-08-23 07:35:38
    Od: "Perun" <perun[remove_it]@cad.pl>

    > Hmm - a gdzie sa te informacje o wzroscie oplat?
    > Bo mam tam konto, wiec niezbyt mnie to cieszy

    Przejrzyj korespondencję. Mnie byli łaskawie poinformować pocztą w zeszłym
    miesiącu, przyszło z wyciągiem z rachunku, albo z karty.. już nie pamiętam.
    Zmiany nie są niskie, bo o parę złotych.
    Wyzeruje się ta zmiana, jak obetnę wpłaty za usługi dodatkowe dla mojej
    karty. W końcu karty nigdy nie zgubiłem jeszcze, więc może nic mi po tym
    ubezpieczeniu :-/

    Pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2003-08-23 08:18:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Perun wrote:
> [...]
    > Wyzeruje się ta zmiana, jak obetnę wpłaty za usługi dodatkowe dla
    > mojej karty. W końcu karty nigdy nie zgubiłem jeszcze, więc może nic

    hmmm na MC wyciagu nic nie zauwazylem (polecial do kosza), a poczta
    wewnetrzna nic nie ma - wlasnie sprawdzalem :(

  • 8. Data: 2003-08-24 09:00:25
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > hmmm na MC wyciagu nic nie zauwazylem (polecial do kosza), a poczta
    > wewnetrzna nic nie ma - wlasnie sprawdzalem :(

    W miesiącu sierpniu była podwyższka za prowadzenie niektórych typów EKSTRAKONTA;
    przykładowo Ekstrakonto Profit kosztuje 6PLN/mies (opr. 0,9%), Ekstrakonto
    STUDENT 2PLN/mies. (oproc. 1,5%). Istotne jest jednak to, (moim zdaniem) że
    przelewy w internecie są za darmo oraz mają dość rozbudowaną sieć bankomatów.

    **************************************
    Ciekawą propozycje oferują dla małych działalności biznesowych tzw.
    EKSTRABIZNES. Co prawda opłata za prowadzenie rachunku 25PLN/mies ale znowu
    wszystkie przelewy w internecie za darmo oraz zlecenia stałe.
    ***************************************
    Generalnie warunki korzystania z rachunków ROR nie odbiegają (in minus) od
    warunków w innych bankach marmurkowych a dla niektórych typów tych rachunków są
    nawet lepsze (np. oprocentowanie małe ale jednak w granicach 1% lub wyżej i
    wspomniane już zerowe opłaty za przelewy)

    Kiedyś zastanawiałem się nad przeniesieniem swojego rachunku do mbanku. Ale
    teraz nie widzę praktycznie żadnych istotnych korzyści z tej operacji ponieważ:
    1. Na ROR wpływa moja pensja, którą systematycznie w ciągu miesiąca wydaję,
    stąd zysk z większego oprocentowania nie byłby zauważalny (jedno piwo)
    2. Istotne są dla mnie zerowe opłaty za przelewy - robię ich kilkanaście w
    ciągu miesiąca oraz dostęp do bankomatów a to wszystko mam w KB
    3. W miarę równomierna sieć placówek na terenie całego kraju jest też wygodna.

    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Jak już wielokrotnie pisałem w KB nie należy lokować (za niskie
    oprocentowanie) ani brać kredytów w CHF.