  • 1. Data: 2003-08-21 17:55:00
    Temat: konwersacja
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Czy przeprowadzając konwersacje w ramach mbanku w ramach 1 dnia np. jeżeli
    zlece ją na jutro to czy będzie jutro widoczna i czy będe miał w tym dniu
    wzrost lub spadek z tej kasy co przyjdzie?

  • 2. Data: 2003-08-21 17:58:41
    Temat: Re: konwersacja
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    marcib <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy przeprowadzając konwersacje w ramach mbanku

    Chodzi Ci o rozmowę z mLinką? ;-))

    Pozdr.,

  • 3. Data: 2003-08-21 18:08:31
    Od: "" <m...@p...gazeta.pl>

    > Chodzi Ci o rozmowę z mLinką? ;-))
    >
    > Pozdr.,
    > JŁ
    CHODZI MI NIE O ROZMOWĘ tylko o SFI w supermarkecie funduszy

  • 4. Data: 2003-08-21 18:31:51
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlece ją na jutro to czy będzie jutro widoczna i czy będe miał w tym dniu
    > wzrost lub spadek z tej kasy co przyjdzie?

    Chyba konwersję....
    tak?
    MM

  • 5. Data: 2003-08-21 22:09:30
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    mega ROTFL

    > CHODZI MI NIE O ROZMOWĘ tylko o SFI w supermarkecie funduszy

    A co to jest "SFI w supermarkecie funduszy" ? ;)

  • 6. Data: 2003-08-21 22:24:26
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > CHODZI MI NIE O ROZMOWĘ tylko o SFI w supermarkecie funduszy
    Z tego co mi wiadomo, będzie trudno bardzo przeprowadzić konwersację
    (konwersować = rozmawiać) z lub w ramach SFI - w końcu to trochę wirtualny
    twór.
    Wyjaśniając - prawdopodobnie chodziło Ci o konwersję środków z jednego
    funduszu do drugiego - czyli sprzedaż jednostek w jednym funduszu i
    jednoczesny zakup w drugim w ramach tego samego towarzystwa.

    Konwersja odbywa się w dniu sprzedazy funduszu z ktorego srodki kowertujesz =
    polecam tabele realizacji zlecen odkupienia:

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_odk.html

    czyli w zaleznosci od funduszu i godziny zlecenia w wiekszosci wypadkow do
    dwoch dni po zleceniu.

    Michal M

  • 7. Data: 2003-08-22 10:25:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>