  • 1. Data: 2002-07-19 08:20:30
    Temat: Kradzież z bankomatu!!!
    Od: "JarekW" <j...@f...onet.pl>

    Witam,
    Dzisiaj dowiedziałem się, że z konta zginęło mi prawie 5000 zł!!!!
    W oddziale powiedziano mi, że wypłaty dokonano w Warszawie za pomocą karty
    magnetycznej,
    mam złożyć reklamację i czekać, jednak nikt nie powiedział ile. Kartę cały
    czas mam przy sobie.
    Jak to możliwe????
    Bank to Millennium....
    Co robić?

    pzdr
    JarekW

  • 2. Data: 2002-07-19 08:46:09
    Temat: Re: Kradzież z bankomatu!!!
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Moze nie zakrywałes ręką klawiatury jak wpisyywałeś PIN, i gdzies byłe
    ukryta kamera, a karte magnetyczną tao oni mają soposoby na podrabianie...

    Wydaje mi się jednak ze musiał tez byc cynk z Millennium że taki to a taki
    numer karty to taki to a taki facet... itd....

    Szczerze współczuje, i mam nadzieje że uda Ci się odzyskac kase...

    Pisz dalej jak się sprawa potoczyła...

    Pozdrooo

  • 3. Data: 2002-07-19 08:47:00
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > magnetycznej,
    > mam złożyć reklamację i czekać, jednak nikt nie powiedział ile. Kartę cały

    A na pewno Twoją kartą (o tym samym numerze). W Pekao było kiedyś tak, ze
    błędnie księgowano wypłaty z kart.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-19 10:08:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > magnetycznej,
    > mam złożyć reklamację i czekać, jednak nikt nie powiedział ile. Kartę cały

    Od pracownika Me:
    "WYPŁATA Z BANKOMATU MOŻE MAKSYMALNIE WYNIEŚĆ 1000 PLN W SPORADYCZNYCH
    PRZYPADKACH 2000 (AWARIA SYSTEMU)
    NIE MA MOŻLIWOŚCI WYPŁACIĆ 5000 ZŁ"

  • 5. Data: 2002-07-19 12:30:28
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Od pracownika Me:
    > "WYPŁATA Z BANKOMATU MOŻE MAKSYMALNIE WYNIEŚĆ 1000 PLN W SPORADYCZNYCH
    > PRZYPADKACH 2000 (AWARIA SYSTEMU)
    > NIE MA MOŻLIWOŚCI WYPŁACIĆ 5000 ZŁ"

    Chyba jednorazowo :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-07-19 12:49:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 12:08:23PM +0200, minik wrote:

    > Od pracownika Me:
    > "WYPŁATA Z BANKOMATU MOŻE MAKSYMALNIE WYNIEŚĆ 1000 PLN W SPORADYCZNYCH
    > PRZYPADKACH 2000 (AWARIA SYSTEMU)
    > NIE MA MOŻLIWOŚCI WYPŁACIĆ 5000 ZŁ"

    Mowil duzymi literami? ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-07-19 13:29:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > Mowil duzymi literami? ;-)
    moze krzyczal?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2002-07-19 13:56:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Mowil duzymi literami? ;-)
    On tak juz ma =)

  • 9. Data: 2002-07-19 21:11:18
    Od: "JarekW" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > magnetycznej,
    > mam złożyć reklamację i czekać, jednak nikt nie powiedział ile. Kartę cały

    Co sie okazało.....

    Do mojego konta "podpięto" inną kartę,
    prawdopodobnie zrobili to przy przenoszeniu konta z Big Banku
    do Millennium. Obsługa klienta fatalna.....
    Wiedzieli, że to ich błąd, bo system zarejestrował obcą kartę,
    ale do oddania pieniędzy są ostatni....
    "Kazali" złożyć reklamację i czekać.... 14 dni.
    Jak się okazało, jak klient "uparty" to jest to możliwe w ciągu
    kilku godzin...
    Tak więc mam już pieniądze na koncie :-)),
    Ciekawe czy naliczą odsetki?

    Millenium.... nie polecam.

    pzdr
    JarekW
    PS A "gościu" pewnie sie ucieszył jak zobaczył stan konta...
    Ciekawe, jak bank odzyska od niego pieniądze...

  • 10. Data: 2002-07-19 21:40:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Obsługa klienta fatalna.....
    Nie zgodze sie.