  • 21. Data: 2002-07-20 12:55:19
    Temat: Re: Kradzież z bankomatu!!!
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ahbmd6$seo$1@news.onet.pl...

    > To byla taka dla mnie formalnosc ze niech ich jasna cholera... chyba
    jedyna
    > =)
    > Po podpisaniu wniosku przyszedlem do domu, zeskanowalem i wyslalem mailem.

    Ja mam odroczenie jeszcze na rok ale podpisalem ladne oswiadczenie "ze mam
    uregulowany stosunek do sluzby wojskowej" ;-) pan w oddzile jeszcze ladnie
    przytaknol ze mam - jak by nie bylo to odroczony ;-)
    Obsluga w Millennium jest faktycznie niezla.

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-07-20 13:35:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > przytaknol ze mam - jak by nie bylo to odroczony ;-)
    > Obsluga w Millennium jest faktycznie niezla.

    Hihi =)

  • 23. Data: 2002-07-20 22:04:16
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

> [...]
    > Przy piewszym podejściu, kredyt miałem otrzymać w 2 tygodnie, dostałem
    > po przeszło miesiącu. Dodatkowo w dokumentach, ktore dostarczył bank
    > roiło się od błędów....
    > Za wizytę rzeczoznawcy bank pobrał pieniądze tydzień wcześniej.
    >
    > Bankomat w mojej dzielnicy był "chwilowo nieczynny" przez tydzień...
    > Poczta nie przyjmuje czeków...
    > Regulamin zmieniają co parę miesięcy...
    > Ubezpieczenie karty, kosztujące 1,99zł miesięcznie, za które płaci klient
    > w rzeczywistości ubezpiecza bank a nie klienta itd, itd...
    >

    > Bank to instytucja, która powinna wzbudzać zaufanie.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.
    A mało to było afer z BIG bankiem Gdańskim ?
    pozdr. Ardi

  • 24. Data: 2002-07-23 13:05:54
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JarekW" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości