  • 11. Data: 2002-07-19 22:24:22
    Temat: Re: Kradzież z bankomatu!!!
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    minik znowu nadaje:

    >> Obsługa klienta fatalna.....
    > Nie zgodze sie.
    >
    >> Millenium.... nie polecam.
    > A ja wrecz przeciwnie.

    Naprawdę? Rozumiem że uważasz opisany przypadek za szalenie atarkcyjny i
    zachęcasz wszystkich aby również zażyli tych przyjemności?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 12. Data: 2002-07-19 22:58:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Naprawdę? Rozumiem że uważasz opisany przypadek za szalenie atarkcyjny i
    > zachęcasz wszystkich aby również zażyli tych przyjemności?

    Nie w tym rzecz. Nie mozna skreslac banku po jednym feralnym zdarzeniu. Ja
    jestem klientem od 2 lat i nigdy nie mialem z nimi przykrego doswiadczenia,
    wrecz przeciwnie, same pozytywy (np. VC bez papierkow).

  • 13. Data: 2002-07-20 09:33:58
    Od: "JarekW" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Nie zgodze sie.

    > A ja wrecz przeciwnie.

    A ja widzę, że bank stale ogranicza ofertę.
    Pobiera prowizję za wszystko, nawet jak wypłaca się pieniądze w kasie
    oddziału czy
    ich własnego bankomatu, a nawet kasuja 0,50 zł za wydruk potwierdzający
    transakcję.
    W ostatnim roku zlecenia stałe podrożały o 100%, etc...

    Potwierali "kupę" oddzialów w których pracują ludzie z ulicy...
    Przy załatwianiu kredytu mieszkaniowego otrzymywałem sprzeczne dane, inne z
    infolinii, a
    inne z oddziałow (kilku). Bank wymaga zaświadczeń, których nikt nie
    wystawia, i trzeba pisać beznadziejne
    oświadczenia, że taki a taki urząd ich nie wystawia... itd, itd.
    Co z tego, że mają profesjonalną obsługę w Warszawie, czy innym mieście.
    Jestem klientem z Gdańska i tu wymagam odpowiednio kompetentnej obsługi.
    Przy piewszym podejściu, kredyt miałem otrzymać w 2 tygodnie, dostałem
    po przeszło miesiącu. Dodatkowo w dokumentach, ktore dostarczył bank
    roiło się od błędów....
    Za wizytę rzeczoznawcy bank pobrał pieniądze tydzień wcześniej.

    Bankomat w mojej dzielnicy był "chwilowo nieczynny" przez tydzień...
    Poczta nie przyjmuje czeków...
    Regulamin zmieniają co parę miesięcy...
    Ubezpieczenie karty, kosztujące 1,99zł miesięcznie, za które płaci klient
    w rzeczywistości ubezpiecza bank a nie klienta itd, itd...

    Bank to instytucja, która powinna wzbudzać zaufanie.
    Bank to nie warzywniak.

    pdzr
    JarekW

  • 14. Data: 2002-07-20 10:39:18
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    minik znowu nadaje:

> [...]
    > zdarzeniu. Ja jestem klientem od 2 lat i nigdy nie mialem z nimi
    > przykrego doswiadczenia, wrecz przeciwnie, same pozytywy (np. VC bez

    Nie w tym rzecz. Nie można odbierać człowiekowi prawa do własnej opinii.
    JarekW opisał rzeczowo swoje przygody i podsumował "nie polecam". Widzisz
    tu gdzieś jakąś nadiinterpretację, bo ja nie. Mozna przypuszczać, że nie
    było to jego jedyne złe doświadczenie z M, ale i tylko (sic!) po zniknięciu
    5 kzł z konta ja również bym tego banku nie polecał. Wiesz czemu się
    czepiam? Bo pełno na grupie "wyważonych" głosów, że komuś podwójnie
    rozliczyli tranzakcję z karty albo www słabo chodzi i od razu ten czy ów
    bank to oszuści, złodzieje, kretyni. A tu masz normalny rzeczowy post, o
    konkretnym przypadku, bez nadmiernych emocji - że więcej takich postów by
    się chciało. I ty na to wyskakujesz jak minik z konopii "a ja wręcz
    przeciwnie". Owszem, twoja opinia, twoje prawo. Tylko nie wiem, co
    właściwie to miało być, ale wyszedł ci przedrzeźniający pięciolatek.

    A że opinia Jarka nie na jednym zdarzeniu bazuje, to juz napisał niżej.
    Jeśli chodziło ci o to, żeby wyciągnąć na grupę jeszcze trochę brudu z M,
    to sie udało. Teraz (teraz dopiero!) z nim dyskutuj. Chyba że powiesz, że
    to wszystko po prostu nie miało miejsca, bo tobie się nie zdarzyło.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 15. Data: 2002-07-20 10:43:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    ,
    > wrecz przeciwnie, same pozytywy (np. VC bez papierkow).
    >
    >A o papierek o uregulowanym stosunku do sluzby panstwu sie nie dopominali?
    ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-07-20 10:52:47
    Od: "JarekW" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > ,

    > ;-)
    Nie.
    Za stary jestem..... :-((

    Ale mam młodą żonę :-)))))

    JarekW

  • 17. Data: 2002-07-20 11:08:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarekW" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie.
    > Za stary jestem..... :-((

    Pytanie bylo do minika ;-)

    > Ale mam młodą żonę :-)))))

    ;-)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-07-20 12:48:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie w tym rzecz. Nie można odbierać człowiekowi prawa do własnej opinii.
    > JarekW opisał rzeczowo swoje przygody i podsumował "nie polecam". Widzisz
    > tu gdzieś jakąś nadiinterpretację, bo ja nie.

    A ja widze ja u Ciebie. On wyrazil swoja opinie, a ja swoja. I gdzie tu masz
    problem? Chcesz mi ograniczyc prawo do wlasnej opinii?

  • 19. Data: 2002-07-20 12:50:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ;-)

    To byla taka dla mnie formalnosc ze niech ich jasna cholera... chyba jedyna
    =)
    Po podpisaniu wniosku przyszedlem do domu, zeskanowalem i wyslalem mailem.

  • 20. Data: 2002-07-20 12:50:35
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Za stary jestem..... :-((
    >
    > Ale mam młodą żonę :-)))))