  • 1. Data: 2005-02-03 20:18:07
    Temat: Kradziez w imieniu prawa
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Wlasnie dostalem "wycene" mojej ksiazeczki mieszkaniowej.
    Moj wklad na ktory dawno temu musialem pracowac ok 9 miesiecy roku da mi
    teraz premie rowna ok 9 miesiecy przecietnej placy.
    Gdybym chcial wziac gotowke to dostane 2,90 + 31,23 odsetek.
    Wynika ze "premia" powinna byc tez 11 krotna.
    Pomnozyc to teraz przez milion ksiazeczek i wychodzi ze tzw Panstwo okradlo
    ludzi na ok 20 - 30 miliardow.

    MH

  • 2. Data: 2005-02-03 21:25:30
    Temat: Re: Kradziez w imieniu prawa
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:ctu0ju$qj4$1@newsg4.svr.pol.co.uk,
    niejaki(a): MH z adresu <M...@n...com> napisał(a):

    > Pomnozyc to teraz przez milion ksiazeczek i wychodzi ze tzw Panstwo
    > okradlo ludzi na ok 20 - 30 miliardow.

    nie wiem gdzie kolega jest od kilku lat :)
    proponuję policzyć wpłaty na ZUS, podatki itp oraz korzyści jakie z tego
    płyną

    taki już urok demokracji - część Państwo rozdało swoim "najbliższym", a
    część przejedli ci, którzy nie mieli ochoty oszczędzać, a teraz płaczą, że
    nie mają...

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-02-03 23:41:40
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem gdzie kolega jest od kilku lat :)
    > proponuję policzyć wpłaty na ZUS, podatki itp oraz korzyści jakie z tego
    > płyną

    spoko spoko.. wszystko jest pod kontrola.. buduja za to setki kilometrow
    autostrad , tysiace miejsc pracy w nowych przedsiebiorstwach i nie wolno tu
    zapomniec o jakze waznych sprawach jak np. maybah czy tez inne firanki do
    merca ,bo firanki to jest to a nie jakies tam przyciemniane szyby :)