    From: "MH" <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kradziez w imieniu prawa
    Date: Thu, 3 Feb 2005 20:18:07 -0000

    Wlasnie dostalem "wycene" mojej ksiazeczki mieszkaniowej.
    Moj wklad na ktory dawno temu musialem pracowac ok 9 miesiecy roku da mi
    teraz premie rowna ok 9 miesiecy przecietnej placy.
    Gdybym chcial wziac gotowke to dostane 2,90 + 31,23 odsetek.
    Wynika ze "premia" powinna byc tez 11 krotna.
    Pomnozyc to teraz przez milion ksiazeczek i wychodzi ze tzw Panstwo okradlo
    ludzi na ok 20 - 30 miliardow.

    MH