  • 21. Data: 2003-12-19 21:56:41
    Temat: Re: Kradzież karty VISA CLASSIC
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-19 10:51, Użytkownik Damian napisał:
    > oraz jesli zlodziej nie byl na tyle zlosliwy ze robil same zakupy do 100
    > zl...
    > tych zakupow nie przejmuje bank chyba, ale moge sie mylic

    Mogl zrobic nawet 500 zakupow po 10 zl, jest to bez znaczenia.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 22. Data: 2003-12-19 23:11:53
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca napisal/a:

    > A teraz się zastanów na ile przed zgłoszeniem kradzieży bank przejmuje
    > odpowiedzialność. Mój na przykład 72 godziny...

    a mój HGW :)) (Lukas)
    Twój to zapewne citi ...
    clue tkwi w tym, że płacenie 6,50 /mc za ubezpeiczenie staje się opłacalne
    przy zakupach na Twoją skalę, ale nie moją (zakładam, że świadomie, z
    glennową precyzją wybrałeś właśnie ten bank).
    Świadomie to ja podejmuję ryzyko, że ktoś mi ukradnie kartę i dokończy limit
    (na dzisiaj to jest ok. 1300). Ale gdyby było możliwe nabicie 10K na tej
    karcie - wolałbym nie mieć żadnej niż szukać jakiejś z 3-dobowym
    ubezpieczeniem za 70 zł + 12*6,50

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 23. Data: 2003-12-20 21:19:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003 00:11:53 +0100, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >przy zakupach na Twoją skalę, ale nie moją (zakładam, że świadomie, z
    >glennową precyzją wybrałeś właśnie ten bank).

    No to policz. Mam karte podstawową i dodatkową.
    Płacę 40zł za kartę, do tego 6.50 miesięcznie, to razem daje
    118 złotych.

    Co proponujesz w zamian?
    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2003-12-20 21:31:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No to policz. Mam karte podstawową i dodatkową.
    > Płacę 40zł za kartę, do tego 6.50 miesięcznie, to razem daje
    > 118 złotych.

    Za dodatkową NIC nie płacisz? Nawet 6,5 miesięcznie? Bo za 2 karty przy
    podanej przez Ciebie cenie wychodzi 236 rocznie. Jest sporo lepszych ofert.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-12-20 21:36:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Za dodatkową NIC nie płacisz? Nawet 6,5 miesięcznie? Bo za 2 karty przy
    > podanej przez Ciebie cenie wychodzi 236 rocznie. Jest sporo lepszych
    ofert.

    6,5 placi sie tylko za karte glowna. Tak wiec mozesz miec nawet 6 kat
    dodatkowych a nie bedzie to wiecej niz 6,50 :).

    Maciej

  • 26. Data: 2003-12-20 22:03:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > 6,5 placi sie tylko za karte glowna. Tak wiec mozesz miec nawet 6 kat
    > dodatkowych a nie bedzie to wiecej niz 6,50 :).

    Aha - no to ok. Jeżeli karta dodatkowa jest za free a nie za 40, to wychodzi
    rzeczywiście ładnie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-12-21 10:01:54
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca napisal/a:

    > No to policz. Mam karte podstawową i dodatkową.
    > Płacę 40zł za kartę, do tego 6.50 miesięcznie, to razem daje
    > 118 złotych.
    >
    > Co proponujesz w zamian?

    ja raczej nie będę usilnie Cię przekonywać, że zaoszczędzisz 2,50 /m-c
    jeżeli wybierzesz inną kartę, inny bank etc.
    Przy takich opłatach jakie masz jeżeli Twoje wydatki są rzędu 4k i powyżej
    miesięcznie (nie mylić z limitem) to moim zdaniem da się to zaakceptować.
    Ja mam wydatki (dokonywane kartą) niższe o jakieś 60% i zamiast kart
    kredytowych za 118 wybrałbym tylko debetówkę np. z VW. Gdyby nie było
    darmowych kart w promocji.

    Bardziej chodziło mi o dowiedzenie się, czy można drastycznie przekroczyć
    limit używając skradzionej karty (moje doświadczenia wskazują że raczej nie,
    ale wolałem się dopytać), bo w moim "biznes modelu użytkownika karty"
    prawdopodobieństwo, że ukradną mi kartę jest porównywalne z tym, że nie
    spłacę zadłużenia w terminie i zapłacę nominalne oprocentowanie.
    A możliwość nastukania na niej 10k wywróciłaby to do góry nogami.

    Zbiggy

  • 28. Data: 2003-12-21 16:01:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sun, 21 Dec 2003 11:01:54 +0100, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Bardziej chodziło mi o dowiedzenie się, czy można drastycznie przekroczyć
    >limit używając skradzionej karty (moje doświadczenia wskazują że raczej nie,

    Można. Limit - 12000, natłuczobe ponad 80000.

    >A możliwość nastukania na niej 10k wywróciłaby to do góry nogami.

    No to sam nie nastukasz.
    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2003-12-22 09:34:29
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:brvs6t$lco$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Mogl zrobic nawet 500 zakupow po 10 zl, jest to bez znaczenia.

    oczywiscie, ale bank nie przejmie odpowiedzialnosci za to :)

  • 30. Data: 2003-12-22 22:40:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <...@...pl> wrote in message news:bs6dqh$n22$1@news.onet.pl...

    > oczywiscie, ale bank nie przejmie odpowiedzialnosci za to :)

    Bank moze nie, ale ubezpieczyciel tak ;).

    Maciej