  • 1. Data: 2003-12-18 18:06:13
    Temat: Ktore banki dają swoja VC za rezygnacje ?
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Witam!

    Ktore banki, (procz Reiffaisen) daja swoje karty VC w zamian za rezygnacje
    ze starej VC w innym banku?

    pzdr

    Seb

  • 2. Data: 2003-12-19 07:16:56
    Temat: Re: Ktore banki dają swoja VC za rezygnacje ?
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Ktore banki, (procz Reiffaisen) daja swoje karty VC w zamian za rezygnacje
    > ze starej VC w innym banku?

    BPH PBK

    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 3. Data: 2003-12-19 09:55:57
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > BPH PBK

    A czy moze ktos przerabial te opcje w praktyce? Czy beda wymagane jakies
    dodatkowe dokumenty, czy potrzebne sa wyciagi ze starej karty, w jakim
    terminie trzeba zamknac stara, itd.. Bede wdzieczny za info.

    Seb

  • 4. Data: 2003-12-19 10:21:22
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ktore banki, (procz Reiffaisen) daja swoje karty VC w zamian za rezygnacje
    > ze starej VC w innym banku?

    A Raiffeisen DAJE czy kaze za ta karte ZAPLACIC?

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2003-12-19 10:30:07
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > A Raiffeisen DAJE czy kaze za ta karte ZAPLACIC?

    Hehe, faktycznie kaze zaplacic (25zł). Nie o to mi jednak chodziło, a raczej
    o uproszczoną procedurę wydawania, no i mniejszy procent niz moja obecna (30
    % !). Dopoki sie mieszcze w GP wszystko OK. No ale potem... No i nawet
    Reiffka kosztuje 25 złotych, a moja koło 50zł. Dlatego pytam grupowiczow, bo
    chyba czas na "zmiany, zmiany, zmiany" :)

    Seb

  • 6. Data: 2003-12-19 13:54:55
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > dodatkowe dokumenty, czy potrzebne sa wyciagi ze starej karty, w jakim
    > terminie trzeba zamknac stara, itd.. Bede wdzieczny za info.

    odradzam. Probowalem przeniesc KK do BPH i moglem ja miec za darmo (byla
    promocja) ale po paru wizytach i po tym jak okazalo sie ze beda transferowac
    zadluzenie z jednej karty na druga i nie wiadomo czy nie bede mial przerwy
    miedzy jedna a druga karta oraz po tym jak zazadali weksla in blanco odpuscilem
    sobie. Dawno nie spotkalem tak "przyjaznego" dla klienta banku. Mam nadzieje ze
    w zyciu nie bede musial korzystac z ich uslug. A najprosciej przeniesc KK chyba
    do mBanku.

    D.

  • 7. Data: 2003-12-19 14:55:47
    Temat: Re: Ktore banki dajš swoja VC za rezygnacje ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-19 10:55, Użytkownik seb napisał:
    > A czy moze ktos przerabial te opcje w praktyce? Czy beda wymagane jakies
    > dodatkowe dokumenty,

    Wypelniony wniosek, dowod osobisty do wgladu

    > czy potrzebne sa wyciagi ze starej karty,

    z 3 ostatnich miesiecy

    w jakim
    > terminie trzeba zamknac stara, itd..

    Jesli stara splacasz w calosci zawsze (tzn na tych wyciagach bedzie ze
    splacana byla cala,a nie minimalnie), to nie musisz w ogole zamykac.
    Jesli splacasz minimum, to dostajesz nowa i dopiero zamykasz stara.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2003-12-19 14:57:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-19 14:54, Użytkownik Dave napisał:
    > odradzam. Probowalem przeniesc KK do BPH i moglem ja miec za darmo (byla
    > promocja)

    Nadal jest :>

    > ale po paru wizytach i po tym jak okazalo sie ze beda transferowac
    > zadluzenie z jednej karty na druga i nie wiadomo czy nie bede mial przerwy
    > miedzy jedna a druga karta

    Nie bedziesz mial, dopoki nie dostaniesz nowej, nie zamykasz starej.

    > oraz po tym jak zazadali weksla in blanco odpuscilem
    > sobie.

    A ten weksel to co to za pomysl? Nie ma tego w procedurach

    > Dawno nie spotkalem tak "przyjaznego" dla klienta banku. Mam nadzieje ze
    > w zyciu nie bede musial korzystac z ich uslug. A najprosciej przeniesc KK chyba
    > do mBanku.

    Wszedzie sie tak samo prosto przenosi, jesli pracownik poinformuje Cie
    dokladnie jakie dokumenty beda potrzebne, bo ten weksel to nie wiem po
    co ;)

  • 9. Data: 2003-12-19 15:20:08
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    >A najprosciej przeniesc KK chyba
    > do mBanku.

    Własnie probuję wypełnic formularz, i tam pytają o miasto kontaktu. A ja do
    najblizszego mam z 150 kilometrow. Jak je wpisze, to mam tam jechać ?? ;)

    Seb

  • 10. Data: 2003-12-19 16:06:25
    Od: "Lech" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ktore banki, (procz Reiffaisen) daja swoje karty VC w zamian za rezygnacje
    > ze starej VC w innym banku?

    Witaj.
    Karte mozesz przeniesc do Multi.
    Idziesz, skladasz wniosek i 3 wyciagi z karty. Karte musisz miec od min 6
    m-cy. Podpisujesz oswiadczenie, ze jak dostaniesz karte to zrezygnujesz z
    obecnej. Czekasz na wynik sledztwa, rezygnujesz z karty, odbierasz karte w
    Multi.
    Chyba jakos tak to dziala. Musisz dokladnie popytac.
    Do konca roku jest promocja. Jak bedziesz przelewal wynagrodzenie do
    MultiBanku to dostaniesz VC za free.
    Pozdr
    Lech