  • 1. Data: 2003-12-18 14:04:57
    Temat: Problem z Citi online
    Od: "redfer" <s...@p...onet.pl>

    Czy ma ktoś problem z dostępem do strony Citibank online ?
    Od dwóch dni nie moge sprawdzić stanu karty kredytowej.

  • 2. Data: 2003-12-18 14:31:40
    Temat: Re: Problem z Citi online
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Mnie dziala bez zarzutu - sprawdzam i w domu, i w pracy

  • 3. Data: 2003-12-18 15:09:46
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy ma ktoś problem z dostępem do strony Citibank online ?
    > Od dwóch dni nie moge sprawdzić stanu karty kredytowej.
    >
    > Pozdrawiam

    Najbardziej prawdopodobne jest to, ze przekroczyles dopuszczalny limit
    kredytowy i dlatego nie mozesz sprawdzic przez internet alda rachunku. Wplac
    sume minimalna jaka dostaniesz na wyciagu, wtedy bedziesz mogl korzystac z
    citionline.

  • 4. Data: 2003-12-18 17:28:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sume minimalna jaka dostaniesz na wyciagu, wtedy bedziesz mogl korzystac z

    takim wlasnie ludziom (na granicy limitu) jest potrzebna kontrola karty prze
    internet,
    a jak ktos numerkiem mojej karty sie posluzyl i natlukl mi operacji
    przekraczajac limit to ja tego nie zauwaze bo citi mi blokuje dostęp do podglądu
    karty ?????

    Jesli to prawda to jest citi online dostje nominacje do super bank-knota roku !
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-12-18 17:45:43
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    podglądu
    > karty ?????
    >
    > Jesli to prawda to jest citi online dostje nominacje do super bank-knota

    JAka prawda? Wala z ciebie robi a ty uwierzyles. Citi ma jakies jaja z
    cookies i przekierowaniami. I to wszystko. Spróbuj np Szkapą wjechac.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 6. Data: 2003-12-19 10:56:58
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > --
    >
    > Leszek Grelak - Lesio5
    > "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

    Nikt nie robi sobie jaj. Przekrocz dopuszczalny limit na karcie a nie bedziesz
    mogl skorzystac z citi online aby sprawdzic stan salda.

  • 7. Data: 2003-12-19 16:24:14
    Od: "radbilcz" <r...@s...onet.pl>

    > Nikt nie robi sobie jaj. Przekrocz dopuszczalny limit na karcie a nie
    bedziesz
    > mogl skorzystac z citi online aby sprawdzic stan salda.
    Potwierdzam to prawda