  • 31. Data: 2003-12-22 23:39:54
    Temat: Re: Kradzież karty VISA CLASSIC
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003 10:34:29 +0100, "Damian" <...@...pl> wrote:

    >oczywiscie, ale bank nie przejmie odpowiedzialnosci za to :)

    Mój przejmnie.
    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2003-12-23 00:17:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-22 10:34, Użytkownik Damian napisał:
    > oczywiscie, ale bank nie przejmie odpowiedzialnosci za to :)

    Jak to? Ty odpowiadasz wylacznie do 100zl, wiec w takiej sytuacji
    jakies 4900zl wraca na Twoja karte...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 33. Data: 2003-12-23 06:39:43
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bs81i1$sse$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Jak to? Ty odpowiadasz wylacznie do 100zl, wiec w takiej sytuacji
    > jakies 4900zl wraca na Twoja karte...

    nie sprawdzalem ubezpieczenia karty i mam nadzieeje nie bede mial okazji,
    ale kwota 100 zl...np w ubezpieczeniu bagazu oznaczaa, ze bank zwraca
    /przejmuje odpowiedzialnosc za rzeczy jednostkowo drozsze od 100 zl... i
    zwraca roznicce wartosci tej rzeczy minus 100 zl...

    dasz glowe, ze w kartach jest inaczej , tzn jak ty sugerujesz, zreszta
    logicznie???

  • 34. Data: 2003-12-23 08:41:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-23 07:39, Użytkownik Damian napisał:

    > dasz glowe, ze w kartach jest inaczej , tzn jak ty sugerujesz, zreszta
    > logicznie???

    Na Citi karcie jest tak,ze Ty odpowiadasz jedynie do 100zl, wszystko
    pozostale Citi ladnie zwraca CI na karte, po czym rozpoczyna sie
    procedura wyjasniajaca kradziez.

  • 35. Data: 2003-12-23 08:54:51
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Na Citi karcie jest tak,ze Ty odpowiadasz jedynie do 100zl, wszystko
    > pozostale Citi ladnie zwraca CI na karte, po czym rozpoczyna sie
    > procedura wyjasniajaca kradziez.

    to super
    tak powinno byc, ale ten watek ubezpieczenia bagazu kiedys mnie rozbawil i
    niestety jest prawdziwy...

  • 36. Data: 2003-12-23 19:26:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-23 00:39, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Mój przejmnie.

    O nim wlasnie ten thread...:>