  • Data: 2019-02-08 13:04:56
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Popierdółki chyba jakoś inwestują w kretynizm, mi tak CA odpisało na reklamację, że
    wszystko mi opadło i już siły kopać się z koniem nie miałem. Więc sądzę, że jest w
    tym jakaś metoda.

    Poproś o rozwiązanie umowy, to zrozumieją, chyba że jednak złotówkowe chcesz
    zostawić, wtedy trzeba im numery zamykanych kont wypisać.
    Dyspozycja powinna być jednoznaczna, bo przecież PLN to też waluta, nie? ;>

    Z p.r.h.n. pamiętam historię, jak to plus nie chciał zablokować wszystkich numerów
    premium z danego zakresu i kazali podawać po jednym, które numery chce się
    zablokować. Dostali 10000 maili z jednym numerem w każdym - zadziałało.

    Albo napisz jeszcze reklamację do reklamacji i każ się odnieść do tego podmieniania
    rachunków. Wskaż wyraźnie, że to jest problem, a nie to, że przelewy były źle
    wykonane.
    I nie zapomnij dopisać wzmianki o Rzeczniku Finansowym i UOKiK.

    Ale to nie jest przypadłość wyłącznie popierdółek.
    "Jakość" mLinii jest legendarna, trzy razy zadzwonisz - masz szansę na trzy różne
    odpowiedzi.
    Ale i w milku w toku korespondencji wewnętrznej drugi "konsultant" potrafił napisać
    co innego niż pierwszy, potem ten pierwszy za drugiego przepraszał - ale i sam nie
    był omnibusem, bo dzięki niemu udało mi się uniknąć opłaty z TOiP...
    W santanderze - pierwszy raz infolinia kazała mi szukać rozwiązania poruszonej sprawy
    wyłącznie w oddziale (bo infolinia to centrala) - oddział zrobił wielkie oczy i mówi,
    że tym się zajmuje centrala - druga infolinia, do której zadzwoniłem z oddziału
    potrafiła się sprawą zająć i pewnie nawet rano oddzwaniała, ale nie zdążyłem odebrać.