  • Data: 2019-02-08 15:36:02
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo napisz jeszcze reklamację do reklamacji i każ się odnieść do tego podmieniania
    rachunków. Wskaż wyraźnie, że to jest problem, a nie to, że przelewy były źle
    wykonane.
    > I nie zapomnij dopisać wzmianki o Rzeczniku Finansowym i UOKiK.

    Od razu odpisałem.
    Wskazałem również, że reklamacja dotyczyła zamiany rachunków, a nie
    niewykonania przelewów.

    > W santanderze - pierwszy raz infolinia kazała mi szukać rozwiązania poruszonej
    sprawy wyłącznie w oddziale (bo infolinia to centrala) - oddział zrobił wielkie oczy
    i mówi, że tym się zajmuje centrala - druga infolinia, do której zadzwoniłem z
    oddziału potrafiła się sprawą zająć i pewnie nawet rano oddzwaniała, ale nie zdążyłem
    odebrać.

    W Santanderze dyrektor oddziału nie chciał się zająć problemem wycieku
    danych, bo nie miałem ze sobą dokumentu tożsamości. Na infolinii
    wyjaśnili mi wszystko. Pani była zdumiona, że do takiej rozmowy ktoś
    mógł chcieć mój Dowód Osobisty. Złożyłem wtedy oficjalnie skargę na
    dyrektora. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/