  • Data: 2019-02-11 07:50:15
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: " n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    Z wiedzą, bo było widać na ekranie, lecz użytkownik nie zauważył, ze zawartość listy
    rozwijanej w jednowierszowym okienku sam się przewinęła.
    BTW czy nie było kolejnego ekranu już bez opcji wyboru z treścią do potwierdzenia?
    Miałem podobne przygody, nie pamiętam banku i może się zorientowałem, a generalnie
    zmiana poprzedniego pola przy zmianie kolejnego jest nagminna (np. IKA i PP).

    -----
    zgody użytkownika.