eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna pomyłka › Re: Kosztowna pomyłka
  • X-Received: by 2002:a9d:19a4:: with SMTP id k33mr107723otk.5.1549627496616; Fri, 08
    Feb 2019 04:04:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:19a4:: with SMTP id k33mr107723otk.5.1549627496616; Fri, 08
    Feb 2019 04:04:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!k10no274696itk.0!news-out.google.com!v141ni233ita
    .0!nntp.google.com!k10no274695itk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 8 Feb 2019 04:04:56 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c5d6c8b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5c583574$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3abrn$dq0$1@node1.news.atman.pl>
    <5c58b795$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3ciuh$heo$1@node1.news.atman.pl>
    <5c5a9a69$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c5d6c8b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Kosztowna pomyłka
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 08 Feb 2019 12:04:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 36
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640950
    [ ukryj nagłówki ]

    Popierdółki chyba jakoś inwestują w kretynizm, mi tak CA odpisało na reklamację, że
    wszystko mi opadło i już siły kopać się z koniem nie miałem. Więc sądzę, że jest w
    tym jakaś metoda.

    Poproś o rozwiązanie umowy, to zrozumieją, chyba że jednak złotówkowe chcesz
    zostawić, wtedy trzeba im numery zamykanych kont wypisać.
    Dyspozycja powinna być jednoznaczna, bo przecież PLN to też waluta, nie? ;>

    Z p.r.h.n. pamiętam historię, jak to plus nie chciał zablokować wszystkich numerów
    premium z danego zakresu i kazali podawać po jednym, które numery chce się
    zablokować. Dostali 10000 maili z jednym numerem w każdym - zadziałało.

    Albo napisz jeszcze reklamację do reklamacji i każ się odnieść do tego podmieniania
    rachunków. Wskaż wyraźnie, że to jest problem, a nie to, że przelewy były źle
    wykonane.
    I nie zapomnij dopisać wzmianki o Rzeczniku Finansowym i UOKiK.

    Ale to nie jest przypadłość wyłącznie popierdółek.
    "Jakość" mLinii jest legendarna, trzy razy zadzwonisz - masz szansę na trzy różne
    odpowiedzi.
    Ale i w milku w toku korespondencji wewnętrznej drugi "konsultant" potrafił napisać
    co innego niż pierwszy, potem ten pierwszy za drugiego przepraszał - ale i sam nie
    był omnibusem, bo dzięki niemu udało mi się uniknąć opłaty z TOiP...
    W santanderze - pierwszy raz infolinia kazała mi szukać rozwiązania poruszonej sprawy
    wyłącznie w oddziale (bo infolinia to centrala) - oddział zrobił wielkie oczy i mówi,
    że tym się zajmuje centrala - druga infolinia, do której zadzwoniłem z oddziału
    potrafiła się sprawą zająć i pewnie nawet rano oddzwaniała, ale nie zdążyłem odebrać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1