eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna pomyłka › Re: Kosztowna pomyłka
  • Data: 2019-02-05 11:20:41
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-02-04 o 23:07, Akarm pisze:
    > W dniu 2019-02-04 o 22:46, Grzexs pisze:
    >
    >>
    >> Bo programista pisał na umowę-zlecenie?
    >>
    >> Reklamuj. A nuż się uda. Jak się nie uda, to zawiń się stamtąd, jest
    >> tyle innych fajnych banków :)
    >>
    >
    > Próbowałem reklamować. Odpowiedzieli, że przelewu nie da się cofnąć,
    > został wykonany zgodnie z moim zleceniem.
    > Tak naprawdę, to sam nie wiem, dlaczego jeszcze w tym banku mam konto. I
    > to w zasadzie główne! Chyba tylko z powodu Kantoru Aliora. Ale teraz
    > przyszedł Revolut, więc już nawet ten pretekst odpadł. Dzisiejsze
    > stracone 50 zł zdopingowało mnie do wyniesienia się z tego banku. ;)

    Bo nie woła się o cofnięcie przelewu, tylko o zwrot poniesionych kosztów
    spowodowanych wadą interfejsu użytkownika.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1