eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna kawa › Re: Kosztowna kawa
  • Data: 2014-07-28 21:12:28
    Temat: Re: Kosztowna kawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 20:56:44 +0200, Mark napisał(a):
    >>> http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,1639020
    8,Turystka_za_kawe_na_Shellu_zaplacila_prawie_300_zl
    .html#ixzz38lalNkHV

    > Litwinka zamówiła dwie kawy latte na białostockiej stacji Shell,
    [...]
    > Skargę natychmiast przekazaliśmy rzeczniczce prasowej sieci Shell
    > Polska.
    > - Od razu podjęliśmy temat, skarga klientki została rozpatrzona przez
    > nasze centrum obsługi klienta i ustaliliśmy, co się wydarzyło. Była to
    > pomyłka z naszej strony, do klientki został już wysłany odpowiedni
    > komunikat. Dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej zamknąć sprawę
    > i uregulować należność. Wszystko wskazuje na to, że była to pomyłka
    > ludzka, ponieważ klientkę obsługiwała nowa osoba - wyjaśnia Agata Hinc,
    > rzeczniczka prasowa Shell Polska.

    Ciekawe czy to prawda, tzn ze zwroca.
    Rzecznik musi powiedziec cos pozytywnego, a kto tam sprawdzi czy
    Litwinka cos dostala :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1