  • Data: 2014-07-28 21:01:22
    Temat: Re: Kosztowna kawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 14:54:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Sprawdziłem swoje wydatki karciane -- w połowie czerwca br. w Lidlu
    > zapłaciłem dwa razy tego samego dnia, ale nie była to 2 razy ta sama
    > kwota. Szansa na to, że kupowałem coś w Lidlu 2 razy tego samego dnia
    > jest IMO równa zeru.
    > 2014-06-09/2014-06-06 LIDL BRANICKIEGO Bialystok PL -24,99 PLN
    > 2014-06-09/2014-06-06 LIDL BRANICKIEGO Bialystok PL -13,74 PLN
    > Płatności zbliżeniowe nie są możliwe tą kartą:

    IMO - chyba jednak kupiles dwa razy.
    Tak zeby cie skasowali bez powodu ... dziwne by bylo.
    A pina raczej wpisywales swiadomie.
    No chyba ze bezprzewodowo, ale ponoc wylaczone.

    24.99 ... wyglada jak jeden artykul. Inne stoisko ?

    Owszem, zdarzalo mi sie ze sklep dwa razy obciazyl (i zwrocil zanim ja
    zwrocilem uwage) ale to kwota bylaby taka sama.
    Godziny gdzies tam w szczegolach nie ma ?

    > Często bywa tak, że muszę podawać PIN dwukrotnie.

    Mi sie to praktycznie nie zdarza.

    > Zwykle proszę o potwierdzenie odrzucenia płatności, ale czasami nie proszę.

    ale kwota inna ...

    J.