eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna kawa › Re: Kosztowna kawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    eu.feeder.erje.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.co
    m!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kosztowna kawa
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <lr5hgk$d50$1@node2.news.atman.pl>
    <losh1rwg8fdd$.1fdhtgbv05m2n.dlg@40tude.net>
    <lr66df$hp0$1@usenet.news.interia.pl>
    Date: Mon, 28 Jul 2014 21:12:28 +0200
    Message-ID: <99eomrczcvjq$.1mwgehq57sruc.dlg@40tude.net>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1406574748 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2240 82.143.187.50:56409
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604408
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 20:56:44 +0200, Mark napisał(a):
    >>> http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,1639020
    8,Turystka_za_kawe_na_Shellu_zaplacila_prawie_300_zl
    .html#ixzz38lalNkHV

    > Litwinka zamówiła dwie kawy latte na białostockiej stacji Shell,
    [...]
    > Skargę natychmiast przekazaliśmy rzeczniczce prasowej sieci Shell
    > Polska.
    > - Od razu podjęliśmy temat, skarga klientki została rozpatrzona przez
    > nasze centrum obsługi klienta i ustaliliśmy, co się wydarzyło. Była to
    > pomyłka z naszej strony, do klientki został już wysłany odpowiedni
    > komunikat. Dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej zamknąć sprawę
    > i uregulować należność. Wszystko wskazuje na to, że była to pomyłka
    > ludzka, ponieważ klientkę obsługiwała nowa osoba - wyjaśnia Agata Hinc,
    > rzeczniczka prasowa Shell Polska.

    Ciekawe czy to prawda, tzn ze zwroca.
    Rzecznik musi powiedziec cos pozytywnego, a kto tam sprawdzi czy
    Litwinka cos dostala :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1