  • 21. Data: 2022-10-29 23:21:14
    Temat: Re: Re:"Konto za zero" PKO BP
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 paź 2022 o 17:15, trybun pisze:

> [...]

    t> Dokładnie tak jest.

    W dniu 28 paź 2022 o 15:34, trybun pisze:

    t> Na obecną chwilę spełniam
    t> ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty

    Trudno określić, czym są tu normy... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.o

  • 22. Data: 2022-10-30 10:25:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 29 października 2022 o 23:21:20 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > t> Dokładnie tak jest.
    > W dniu 28 paź 2022 o 15:34, trybun pisze:
    > t> Na obecną chwilę spełniam
    > t> ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty
    >
    > Trudno określić, czym są tu normy... ;)

    Jak to trudno, nie żyłeś przez ostatnie 7 lat?
    Przecież skarbonka to "1st bank of pisiorstwo".
    Normy "dojnej zmiany" - wmawiamy debilom, że "obniżamy podatki/opłaty", po czym
    kroimy jeszcze więcej.
    Debile sądzą, "że tak się należy".
    Nawet jak nie sądzą, to popsioczą w domu/na grupie, ale reklamację boją się złożyć.
    A jak który złoży, to oddadzą, ew. nawet "komputerowo przeproszą" - a resztę rżnąć
    będą dalej.

  • 23. Data: 2022-10-30 13:11:31
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > A jak który złoży, to oddadzą, ew. nawet "komputerowo przeproszą" - a resztę rżnąć

    To nie ostatnie 7 lat - to taki model działania.
    Na przykładzie kilku osób starszych i swoim śmiało mogę powiedzieć,
    że ten bank, żeruje na niechęci niektórych (głównie tych starszych)
    klientów do zmian.
    Mój ojciec orientował się jakie opłaty musi ponosić - część z nich
    minimalizował -
    korzystał z dobrodziejstw technicznych (do poziomu karty płatniczej,
    zleceń płatniczych)
    ale konta na inne nie chciał zmienić, bo to trzeba iść do oddziału,
    a to problem, bo słabo słyszy i kontakty z infolinią są upierdliwe a
    zakładanie nowego to też może trzeba gdzieś na jakąś infolinię dzwonić,
    potem zmieniać zlecenia więc niech zostanie tak jak jest.
    Ja miałem to konto od początku lat dziewięćdziesiątych - bo nie było
    wtedy specjalnie wyboru. Miało kilka zalet, ale jak stało się problemem,
    to je po prostu zamknąłem - tak jak kilka innych, które stały się płatne.
    Większość ludzi starszych nie zamyka rachunków, tylko trwa przy nich.
    Natomiast model dojenia takiego klienta jest wspólny dla wszystkich banków.
    Ostatnio pisałem, że zaskoczyła mnie kolejka do kasy w Aliorze w
    oddziale naziemnym
    (chciałem wybrać trochę waluty w gotówce) i tam byli ludzie tacy 50+ więc
    za chwile im się też nie będzie chciało z tym nic robić a doić już się dają,
    bo co przyszli do oddziału z jakimiś płatnościami skoro jest sieć?

  • 24. Data: 2022-10-30 14:31:15
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > t> Dokładnie tak jest.
    >
    >    W dniu 28 paź 2022 o 15:34, trybun pisze:
    >
    >    t> Na obecną chwilę spełniam
    >    t> ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty
    >
    > Trudno określić, czym są tu normy... ;)

    Utrzymuję normy dedykowane dla "konta za zero", czyli korzystam z karty
    i przeprowadzam za jej pomocą żądana ilość transakcji,. Ale teraz za
    utrzymanie obecnego konta płacę i wobec tego planuję przejść na to "za
    zero",  co tu niby niejasnego?

    .

  • 25. Data: 2022-10-30 14:32:25
    Temat: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.10.2022 o 17:43, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2022-10-28, trybun <M...@j...cb> wrote:
    >
    > [...]
    > A w sumie czego byś oczekiwał od konta tzw. VIP?

    Przedstawiali  cały wachlarz korzyści. Tymczasem jedyne z czego
    korzystałem to fakt że na początku nie trzeba było stać w kolejkach,
    jednak w miarę czasu kolejki do obsługi VIPów stały sie dłuższe niż dla
    normalnych klientów.

    Czego oczekiwałbym po takim koncie na dzień dzisiejszy? Przede wszystkim
    możliwości załatwienia sprawy bez stania w kolejkach, np umawiam się
    telefonicznie na termin, wchodzę a tam na mnie czekają,  z kawą i
    dokumentami, kawa może być i bez śmietanki.

  • 26. Data: 2022-10-30 14:32:55
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.10.2022 o 17:39, Michał Jankowski pisze:

    > Miałem kiedyś. Niby "przelewy za darmo", i przelew na dziś za darmo,
    > na za tydzień za darmo, ale na "co miesiąc od dziś" już po 1 zł od
    > sztuki, bo to nie jest przelew, tylko "zlecenie stałe". Oczywiście
    > możesz nastukać 120 pojedynczych przelewów i masz ekwiwalent "zlecenia
    > stałego" na 10 lat za darmo.
    >
    > Mogło się zmienić, warunki tych kont za zero ewoluowały.
    >
    >   MJ

    Wiem że kiedyś to ich "konto za zero" na pewno nie było za zero w
    potocznym tego słowa znaczeniu. Stąd właśnie moje pytanie jak sprawa
    wygląda na dzień dzisiejszy, bo wbrew takiej samej nazwie może to być
    oparte na zmienionych zasadach.

  • 27. Data: 2022-10-30 14:53:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wieki temu nie dawało się przejść z ROR na "zero" bez zmiany numeru.
    Więc może i przy zmianie zero na zero v.2 rzucają kłody pod nogi.

    -----

  • 28. Data: 2022-10-30 16:39:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 października 2022 o 14:53:58 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Wieki temu nie dawało się przejść z ROR na "zero" bez zmiany numeru.
    > Więc może i przy zmianie zero na zero v.2 rzucają kłody pod nogi.

    Toż napisałem, że przegrałem zakład ;>

    Ale "główne" (praktycznie oznacza to podanie do "trudnego" pracodawcy - żona ma
    "trudnego", ja mam "łatwego" - raz było nawet tak, że chyba krokodyl wymagał w
    jakiejś promo, by podpisać zlecenie przelewu pensji do nich, zostawić im to, a oni
    wyślą do pracodawcy - faktycznie przyszło, ale pani księgowa mnie spytała, co z tym
    zrobić, i poszło do red. Kosza) konto to bywa problem.

    W 2015 zmieniałem rzutem na taśmę "oryginalne" eKonto na "mobilne", wypowiedzenie
    minęło na kilka dni przed wycofaniem z oferty, więc następnego dnia byłem w banku
    zakładać, z 10-miesięcznym synkiem w wózku, nawet taka dorodna blondyna, co w tym
    oddziale była "na wejściu" (a wtedy to nie był standard, ale to był czas zmiany BRE w
    "jednolity mbąk" i to był wcześniej jakiś oddział korpo czy multi), chciała się nim
    zająć, ale nie dałem ;>
    Potem bywaliśmy z nim jeszcze w santanderze, na szczęście wtedy mieli tam "kącik dla
    dzieci" z malowankami. Choć oczywiście wolał ing, gdzie był komputerek ;P

  • 29. Data: 2022-10-30 16:45:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 października 2022 o 14:32:28 UTC+1 trybun napisał(a):

> [...]
    > korzystałem to fakt że na początku nie trzeba było stać w kolejkach,
    > jednak w miarę czasu kolejki do obsługi VIPów stały sie dłuższe niż dla

    Widać wszystkuch skusili tym "wachlarzem korzyści" ;>
    A nie usłyszałeś: "ale pan jest klientem premium a my takich nie obsługujemy" (nie
    chce mi się szukać, jak to było w oryginale ujęte)?

> [...]
    > telefonicznie na termin, wchodzę a tam na mnie czekają, z kawą i
    > dokumentami, kawa może być i bez śmietanki.

    Ja tak mam w santanderze bez konta premium.
    Choć może mam "opiekuna klienta" za KK platinum, a może za world?
    A może i za nic, choć jakąś tam "infolinię select" mam.

    Płacić za konto, muj bosze, co za dno...

  • 30. Data: 2022-10-30 16:47:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 października 2022 o 14:31:18 UTC+1 trybun napisał(a):

> [...]
    > i przeprowadzam za jej pomocą żądana ilość transakcji,. Ale teraz za
    > utrzymanie obecnego konta płacę i wobec tego planuję przejść na to "za

    No na to po poprzednich wypowiedziach nie wpadłem.
    "Mądrej głowie dość dwie słowie" (czy też 2 zdania), ale też muszą być mądre.
    Kłaniają się Puchatek i Prosiaczek...