  • Data: 2006-09-22 21:27:06
    Temat: Re: Konto za granica
    Od: Populares <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech wrote:

    rachunek, jesli nie, to np w PKO SA), i zaleznie od widzimiasia banku
    dostajesz kase po miesiącu, prowizja po polskiej stronie kilkadziesiat
    do kilkuset złotych (w ogole to najgorszy wariant),
    > a kolejny to taki, że masz karte podpietą do tamtego zagranicznego rachunku i
    wybierasz w Polsce, ale to oczywiscie rozumiem, że gdybys mial, to bys takiego
    pytanie nie generował? minus to taki, że z takiej karty mozna wyciagnać jesli z
    bankomatu - to tylko złotówki,

    W hali przylotów lotniska Warszawa - Okęcie jest bankomat, który wypłaca
    w $ i chyba też w EUR.

    > jesli to jest Visa, to mozna sprobować bezposrednio funty również w tym PKOSA - w
    okienku...
    > Pierwszy wariant mi sie wydaje najrozsadniejszy i najsprawniejszy.

    Chodzi o PKO BP SA, czy Pekao SA?