  • Data: 2003-01-20 14:41:08
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarecky"

    > Hmmm jestem totalnym laikiem w temacie bankowosci i prosze o rozjasnienie.
    > Czy jak firma przeleje mi $ na konto w mbanku to bede mial podane saldo w
    zl
    > i osobno czesc w $ czy w momencie wchodzenia $ do mbanku zostana
    > automatycznie przeliczone na zl i dodane do rachunku?

    napisalem ze automatycznie na PLN, mBank walut chyba nie dopuszcza

    > A pozatym czy na
    > zmianie kursu w banku z $ na zl nie strace wiecej niz bym wyplacal z
    > jakiegos konta w banku i w kantorze wymienial na zl?

    przelicza ci "po dewizach" - blizszych kursowi sredniemu
    a kantory maja kursy zblizone do kursy dla "pieniedzy"

    Najlepiej zrobic przyklad - np w WBK dzis jest tak:
    USD 3,7263 / 3,9037 dla pieniedzy a 3,7559 / 3,8741 dla dewiz
    jak wyjmiesz 100 USD w PekaoSA to w WBK dostaniesz za nie 372,63
    a jak do WBK przyszłyby na rachunek złotowy to miałbyś na nim 375,59
    jak wezmiesz 100 USD i pojdziesz do kantora to sprawdz ile ci dziś dadzą
    *** blad ***