  • Data: 2003-01-20 17:08:31
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:003401c2c0a1$7d2c0620$0102010a@dom, Roman k. <k...@i...pl>:
    > From: "Jarecky" <j...@m...com.pl_nospam>

    > Nie znam procedur w mbanku ale mam złe doświadczenia z BZWB. Zapytałem
    > na infolinii czy mogę do nich przelewać moją zagraniczną emeryturę.
    > Powiedzieli: owszem, nie ma problemu (wcześniej miałem w Pekao SA)
    > Zmieniłem bank i forsa... zniknęła. Ni było jej nigdzie! Wysłałem
    > zapytanie do Departamentu Obsługi BZWBK, co się stało z moją forsą. Po
    > pewnym czasie odpowiedzieli, że takich usług nie prowadzą. Jeśliby
    > wpłynęły tego typu pieniądze to je odeślą do nadawcy!

    Roman, tzn. przelewałeś środki w walucie na konto bieżące w BZWBK prowadzone
    w takiej samej walucie (np. dolary na konto dolarowe) i nie przyjęli???

    Czy raczej na Konto24 złotówkowe próbowałeś?

    Bo mi w BZWBK powiedzieli, że jak najbardziej przyjmują przelewy zagraniczne
    (w tym wypadku GBP na konto w GBP) i nawet podali koszty... Ale teraz
    zaczynam się obawiać, że przelewy nie będą dochodzić.

    Bardzo bym Cię prosił o uściślenie.

    --
    Robert