  • Data: 2003-01-20 16:36:14
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Jarecky" <j...@m...com.pl_nospam>

    > Oki rozumiem. Dzieki. Tzn ze teraz w firmie moge podac nr rachunku do
    mbanku
    > i to wszysto, nie trzeba inormowac mbanku ze beda przychodzily $ itd?

    Nie znam procedur w mbanku ale mam złe doświadczenia z BZWB. Zapytałem
    na infolinii czy mogę do nich przelewać moją zagraniczną emeryturę.
    Powiedzieli: owszem, nie ma problemu (wcześniej miałem w Pekao SA)
    Zmieniłem bank i forsa... zniknęła. Ni było jej nigdzie! Wysłałem
    zapytanie do Departamentu Obsługi BZWBK, co się stało z moją forsą. Po
    pewnym czasie odpowiedzieli, że takich usług nie prowadzą. Jeśliby
    wpłynęły tego typu pieniądze to je odeślą do nadawcy!
    I okazało się, że odesłali bez żadnego powiadomienia!!! (choć jestem
    ich klientem od dłuższego czasu)
    Po dwóch miesiącach forsa się znalazła w bardzo dziwnym miejscu i
    miałem duże trudności aby ją odebrać.

    Sprawdź więc wszystko dokładnie, bo banki same nie wiedzą co mogą lub
    co powinny. Powoli zbliżamy się do Unii ale póki co to jesteśmy gdzieś
    w okolicy Uralu.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab