  • Data: 2003-01-21 16:53:55
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Glenn" <g...@o...pl>
    > A może Roman miał problemy, bo wypłacający emeryturę coś pokręcił?
    Choć z
    > drugiej strony pewnie jest trochę osób, którym wysyła się emeryturę z
    GB do
    > różnych krajów, więc wysyłający powinni mieć to opanowane. Dywaguję,
    bo choć
    > mam rozbudowaną wyobraźnię, to nie mogę pojąć, że z kontem w a l u t
    o w y m
    > są problemy przy przelewach zza granicy. Choć z drugiej strony to
    BZWBK więc
    > wszystko jest możliwe ;)

    Z wysyłaniem nie ma problemu. Dostawałem emeryturę przez kilka lat. W
    pewnym momencie pogniewałem się na Żubra i przeniosłem wszystkie swoje
    konta do BZ WBK. Chciałem zrobić to samo z walutowym, a tu taka
    niespodzianka.
    Wróciłem grzecznie do Żubra, pocałowałem go w czółko i wszystko hula
    bez problemu.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc