  • Data: 2003-01-21 08:18:19
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Glenn" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję, Roman, to porażka :(
    > Ja też założyłem konto w GBP w BZWBK, żeby przyjąć przelew (tantiemy)
    > z Wielkiej Brytanii i tez wpłaciłem 50 GBP, bo był taki obowiązek.
    > Zapewnili mnie, że przelew dojdzie i podałem już szczegóły tego konta
    > do UK.

    A może Roman miał problemy, bo wypłacający emeryturę coś pokręcił? Choć z
    drugiej strony pewnie jest trochę osób, którym wysyła się emeryturę z GB do
    różnych krajów, więc wysyłający powinni mieć to opanowane. Dywaguję, bo choć
    mam rozbudowaną wyobraźnię, to nie mogę pojąć, że z kontem w a l u t o w y m
    są problemy przy przelewach zza granicy. Choć z drugiej strony to BZWBK więc
    wszystko jest możliwe ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn