  • 1. Data: 2002-11-21 20:42:13
    Temat: Konto w banku za granicą
    Od: j...@p...onet.pl

    hi

    Czy ktoś z szanownych ma jakieś konto w zagranicznym banku internetowym? Co
    polecacie? Szukam czegoś w stylu mBanku. Tanio i solidnie i bez zbędnych
    ceregieli. Aha - bank angielskojęzyczny.

    Jacek S.

  • 2. Data: 2002-11-21 20:48:22
    Temat: Re: Konto w banku za granicą
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > polecacie? Szukam czegoś w stylu mBanku. Tanio i solidnie i bez
    zbędnych
    > ceregieli. Aha - bank angielskojęzyczny.

    Same wymagania ;)

    Na www.bankier.pl - widzialem jakis raport - mozesz poczytac.
    Ale jak narazie nie ma chyba nic dla nas "szaraczkow"

  • 3. Data: 2002-11-22 08:30:05
    Od: "Amber" <t...@y...com>

    : hi
    :
    : Czy ktoś z szanownych ma jakieś konto w zagranicznym banku internetowym? Co
    : polecacie? Szukam czegoś w stylu mBanku. Tanio i solidnie i bez zbędnych
    : ceregieli. Aha - bank angielskojęzyczny.

    ale... czy to legalne?
    a moze jakies zezwolenie mf, czy moze nadzoru bankowego jest potrzebne?
    czy ktos orientuje sie, jak te sprawy wygladaja???

    pozdr.a.

  • 4. Data: 2002-11-22 08:39:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ale... czy to legalne?
    > a moze jakies zezwolenie mf, czy moze nadzoru bankowego jest
    potrzebne?
    > czy ktos orientuje sie, jak te sprawy wygladaja???

    Oj chyba spales ostatnio snem zimowym :)
    Legalne, legalne. Byla nowelizacja prawa przeciez dewizowego

  • 5. Data: 2002-11-22 08:44:01
    Od: "Amber" <t...@y...com>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:arkqg3$ajq$1@news.onet.pl...
[...]

    :)
    powiedzmy, ze jakis czas nie czytalem gazet ;)
    gdzie w sieci znajde informacje na ten temat?

    dzieki

  • 6. Data: 2002-11-22 08:50:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > :)
    > powiedzmy, ze jakis czas nie czytalem gazet ;)
    > gdzie w sieci znajde informacje na ten temat?

    Moze Rzepa? www.rp.pl -> archiwum
    zobacz na Bankierze tez - bo kiedys bylo teraz nie wiem

  • 7. Data: 2002-11-22 08:57:58
    Od: "Amber" <t...@y...com>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:arkr4f$cia$1@news.onet.pl...
    : > :)
[...]

    ok, na bankierze w tej chwili znalazlem :) podaje od razu linke, moze kogos jeszcze
    zainteresuje:
    www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?article_
    id=541237

    czy i gdzie mozna znalezc podstawy prawne?

  • 8. Data: 2002-11-22 08:58:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2002 09:44:01 +0100, "Amber" <t...@y...com>
    napisał(a):

> [...]
    > powiedzmy, ze jakis czas nie czytalem gazet ;)
    > gdzie w sieci znajde informacje na ten temat?

    Najlepiej tutaj:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2002141117
    8?OpenDocument

    --