  • 1. Data: 2002-11-21 18:14:34
    Temat: Inteligo - wirtualny czy marmurowy bank?
    Od: m...@p...onet.pl

    Po przejeciu Inteligo przez PKO BP i zapowiedzia nowych mozliwosci dokonywanych
    w placowkach (juz sa mozliwe wplaty fizyczne), to czy jest to juz bank
    marmurkowy? Czy nadal moze szczycic sie przydomkiem "wirtualny"?

    Czy moze bedzie okreslany jak w przypadku multibanku - wirtualny z placowkami?

  • 2. Data: 2002-11-21 18:18:38
    Temat: Re: Inteligo - wirtualny czy marmurowy bank?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy moze bedzie okreslany jak w przypadku multibanku - wirtualny z
    placowkami?

    IMO dalej wirtualny.
    Przeciez samo Inteligo nie ma zadnej placowki.
    To, ze za darmo mozna wplacic - nic nie znaczy - jesli ja do mBanku
    wplacam via BZ WBK - to cos znaczy?

  • 3. Data: 2002-11-21 18:49:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Po przejeciu Inteligo przez PKO BP i zapowiedzia nowych mozliwosci
    dokonywanych
    > w placowkach (juz sa mozliwe wplaty fizyczne), to czy jest to juz bank
    > marmurkowy?

    W kwestii formalnej... Inteligo nie jest bankiem... ;)

    Maciej

  • 4. Data: 2002-11-21 18:59:47
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > W kwestii formalnej... Inteligo nie jest bankiem... ;)

    I na zawsze już pozostaną wirtualni w związku w tym ;P

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-11-22 06:21:42
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > marmurkowy? Czy nadal moze szczycic sie przydomkiem "wirtualny"?
    >
    > Czy moze bedzie okreslany jak w przypadku multibanku - wirtualny z placowkami?

    O ile sie orientuje, to Inteligo nie jest i nie bylo bankiem, tylko
    produktem ;))

  • 6. Data: 2002-11-22 08:37:06
    Od: s...@i...pl

    Wraz z przejeciem przez PKO BP sytuacja Inteligo nieco sie zmienila. Juz
    konkurentem nie jest mBank, lecz IMHO Multibank, a tu Inteligo ma jeszcze
    duuuuuuzo do nadrobienia. Wydaje mi sie, ze rozwoj Inteligo pojdzie wlasnie
    w ta strone - internetowa bankowosc oblozona produktami dodanymi ze wsparciem
    mozliwosci PKO BP... takie Wirtualne Centrum Uslug Finansowych, cos jak
    wirtualny oddzial Multibanku :-). Ale do tego trzeba m. in. poszerzenia
    oferty kredytowej (w tym o produkty hipoteczne), nawiazac wspolprace z
    firma ubezpieczeniowa, itd. Rzecz jasna musza byc to produkty konkurencyjne.
    Produkt "Kredyt Inteligo" z GE banku zrazil wystarczajaco duzo osob myslacych
    powaznie o zalozeniu tam konta, przez co przestali traktowac IFS jako powazna
    instytucje finansowa.
    A jak bedzie? Przyszlosc jest w gwiazdach ;-)))