  • 1. Data: 2002-11-21 20:43:08
    Temat: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Witam,

    Po osiągnięciu pewnego statusu (stała praca w dużej, poważnej firmie :)
    zapragnalem uzyskac magiczny przedmiot zwany karta kredytowa. Po przekopaniu
    calej oferty polskich bankow zdecydowalem sie na Citi - glownie ze wzgledu
    na bezpieczenstwo karty, a takze na prestiz tej instytucji - wszak z ta
    karta moge podrozowac spokojnie po swiecie bez obawy ze mi jej gdzies nie
    uznaja. Wypelnilem wiec wniosek w Internecie, dzien pozniej zadzwonil do
    mnie bardzo mily pan, ktory oznajmil mi, ze dla pracownikow firmy, w ktorej
    jestem zatrudniony (podalem e-mail sluzbowy) jest specjalna oferta - miedzy
    innymi tansza oplata - tylko 20 PLN za wydanie, oraz inne ulatwienia.
    Umowilem sie wiec na spotkanie, wypelnilem formularz, przedstawilem dokument
    z mojego dzialu kadr - oczywiscie z dochodami znacznie przekraczajacymi
    wymagane - na formularzu Citi, przekazalem zdjecie do karty i dowiedzialem
    sie, ze moge spokojnie czekac na przeslanie karty - 5, najwyzej 10 dni. Trzy
    dni pozniej zadzwonila pani z Centrali z pytaniem, ktory podpis ma
    zeskanowac na karte - zlozylem dwa na wniosku, jak udzielilem tej
    informacji, pani mi powiedziala, ze karte wysla w terminie 5 - 7 dni. Minal
    tydzien, w koncu przyszla oczekiwana korespondencja z Citibanku, a tam
    zamiast pieknej srebrzystej karty z moja podobizna na awersie pisemko, ze z
    przykroscia informuja, ze karta nie moze zostac wydana... i koniec, zadnych
    powodow, zadnego numeru kontaktowego, tylko suchy numer referencyjny sprawy.
    Oslupialem... Zadzwonilem do osoby, u ktorej podpisywalem wniosek - podobne
    zdziwienie - od dwoch dni probuje czegos sie dowiedziec, bez skutku,
    zaproponowala mi ze moze zrobimy nastepny wniosek - moze ten przejdzie ;),
    Zadzwonilem do infolinii - podobna sytuacja, koles kompletnie bezradny - nie
    jest w stanie udzielic mi zadnej informacji. Poczulem sie jak Jozef K. w tym
    momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    pozdrawiam

    Kal

  • 2. Data: 2002-11-21 20:57:14
    Temat: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net> napisał w wiadomości

> [...]
    tym
    > momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    W systemie maja powod odrzucenia wniosku - popros zeby to sprawdzili.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-11-21 21:10:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Po przekopaniu
    > calej oferty polskich bankow zdecydowalem sie na Citi - glownie ze wzgledu
    > na bezpieczenstwo karty,

    Ok

    > a takze na prestiz tej instytucji

    ROTFL

    > - wszak z ta
    > karta moge podrozowac spokojnie po swiecie bez obawy ze mi jej gdzies nie
    > uznaja.

    ROTFL

> [...]
    zadnych
    > powodow, zadnego numeru kontaktowego, tylko suchy numer referencyjny

    To standard w citi, i tak dobrze, ze cos napisali.

    > Oslupialem... Zadzwonilem do osoby, u ktorej podpisywalem wniosek -
    podobne
    > zdziwienie - od dwoch dni probuje czegos sie dowiedziec, bez skutku,

    Ja mialem, to samo...

    > zaproponowala mi ze moze zrobimy nastepny wniosek - moze ten przejdzie ;),

    LOL

> [...]
    tym
    > momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    Niby w citi jest status rozpoznania wniosku o kk w systemie, tylko jakims
    dziwnym trafem w moim przypadku tez tego_nie_bylo ;-/
    Ah ta obsluga w citi brrrrrrrrrrrrrr

  • 4. Data: 2002-11-21 21:24:31
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    ;),

    kiedys (chcac zmienic citi na tanszy bank) staralem sie o kk w pkosa -
    dostalem odmowe, przyszlo mi do glowy - ze odmowa nastapila, gdyz wniosek
    wypelnilem zbyt szczerze, zlozylem ponownie - z wyzszym (maksymalnym)
    limitem i zatajajac fakt posiadania kk w citi - dostalem zgode :-)
    niestety dla mnie bylo to oznaka nienormalnosci systemu i przeszedlem z tym
    do innego banku

  • 5. Data: 2002-11-21 21:55:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > ROTFL

    Akurat OK.

    > Niby w citi jest status rozpoznania wniosku o kk w systemie, tylko jakims
    > dziwnym trafem w moim przypadku tez tego_nie_bylo ;-/
    > Ah ta obsluga w citi brrrrrrrrrrrrrr

    Albo był taki, którego nie mówią.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-11-21 22:05:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Akurat OK.

    A co to citek ma inna VISE/MC ? ;-)))

    > Albo był taki, którego nie mówią.

    ... albo miliony chinczykow nie zdarzyly jeszcze poprawic bledu w systemie
    ;-)

  • 7. Data: 2002-11-22 06:26:52
    Od: d...@p...onet.pl

    > ... albo miliony chinczykow nie zdarzyly jeszcze poprawic bledu w systemie

    tym akurat nie zajmuja sie Chinczycy ;))

  • 8. Data: 2002-11-22 07:32:05
    Od: "Rafal Rybinski" <R...@n...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net> napisał w wiadomości
    > Witam,
    [...]
    > momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    Ja kiedys potrzebowalem gotowki i staralem sie o kredyt w Citi i bez zadnej
    informacji dlaczego, odmowili. :-(. Pani w infolinii nie mogla mi podac
    informacji dlaczego...poprostu nie mogla.

    Jakies 2 miesiace temu sami do mnie sie zglosili ze chca mi sprzedac karte.
    Wzialem ja, ale wyciagnalem z nich informacje co moglobyc przyczyna odmowy
    tamtego kredytu. Okazalo sie, ze kredyty daja osobom powyzej 25 lat !!!, ja
    bylem ponizej, ale dlaczego nie mogli odrazu o tym powiedziec??? Dziwne.

    Natomiast KK w Citi jest the besciak, naprawde najlepsza KK w Polsce (nie
    mowiac o oplatach za uzytkowanie).

    --
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2002-11-22 07:59:55
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Kal wrote:
    | Witam,
    |...wszak z ta karta moge podrozowac spokojnie po swiecie
    | bez obawy ze mi jej gdzies nie uznaja.

    Akurat tutaj to z Citi musisz uważać, jeśli wyjedziesz na urlop i zachce ci
    się prestiżu Citi tzn. użyć wspomnianej karty to jeśli nie będziesz
    osiąglany pod telefonem podanym do banku to czeka ciebie przykre
    doświadczenie odmowy transakcji. Citi zabezpiecza w tym momencie przede
    wszyskim siebie przed podejrzaną transkacją a twoja karta może służyć co
    najwyżej jako skrobak do szyb np. jeśli pojechałeś na narty.

> [...]
    | referencyjny sprawy.
    |.....Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    W Citi to niestety normalka, do mojej firmy też trafił Citek z ofertą
    specjalną i twierdził, że pracownicy naszej firmy są wiarygodni i spełniają
    ich wymogi. Po czym połowa wniosków tych co się skusili została odrzucona,
    tylko nieliczni walczyli do końca i kanałami dostali ten prestiżowy produkt.

    Jeśli jesteś bardzo zdesperowany to masz dwa wyjścia albo nie dasz spokoju
    temu gościowi, który kartę ci oferował albo składaj wnioski do skutku. Za
    każdym razem obsługa w Citi wygląda inaczej.

    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2002-11-22 09:48:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:
    > A co to citek ma inna VISE/MC ? ;-)))
    Ma lepsze CA.

    > ... albo miliony chinczykow nie zdarzyly jeszcze poprawic bledu w systemie
    > ;-)
    Pewnie wyleciał na scoringu i tyle.

    --