  • 1. Data: 2002-10-09 10:34:02
    Temat: Konto studenckie?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    jakie banki oferuja konta studenckie?
    ktory bank Waszym zdaniem ma najlepsza taka oferte?

    pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2002-10-09 10:44:31
    Temat: Re: Konto studenckie?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in message
    > jakie banki oferuja konta studenckie?
    > ktory bank Waszym zdaniem ma najlepsza taka oferte?

    PKO BP
    (a do tego dla wygody mBank)

    mimo, że już jakiś czas temu skończyłem studia to nie chcą mi zmienić konta
    :) na normalne (bo mi nie chce się im przynieść świstka o zatrudnieniu)
    a konto jest fajne, bo tanie - i do wczoraj było oprocentowane 0,1% :)))
    wyżej niż normalne
    poza tym bezpłatne e-maile, tańsze prowadzenie ...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-09 10:54:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Orzechowski wrote:

    > zatrudnieniu) a konto jest fajne, bo tanie - i do wczoraj było
    > oprocentowane 0,1% :))) wyżej niż normalne

    A nie około 7% wyżej niż normalne (0,1/1,5*100%)?

  • 4. Data: 2002-10-09 11:06:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in message
    > jakie banki oferuja konta studenckie?
    > ktory bank Waszym zdaniem ma najlepsza taka oferte?

    Zobacz MultiKonto jestem w MultiBanku.

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-10-09 11:35:33
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    1"Robert" <m...@w...pl> wrote in message
    > A nie około 7% wyżej niż normalne (0,1/1,5*100%)?
    zależy jak interpretujesz znaczek '%'

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-10-09 11:50:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Orzechowski wrote:
    > "Robert" <m...@w...pl> wrote in message
    > zależy jak interpretujesz znaczek '%'

    formalnie to ta druga interpretacja, o której myślisz, nazywa sie "punkt
    procentowy", w skrócie p.p.

    Czyli stopa konta studenckiego wyższa o 0,1 p.p.
    Wiem, że to trochę czepianie się, ale w końcu jest to grupa bankowa ;)

    Na szczęście już nie ma problemu, teraz różnica wynosi 0% i 0 p.p. ;)

  • 7. Data: 2002-10-09 13:59:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zobacz MultiKonto jestem w MultiBanku.

    BHanki, ktore jeszscze maja konta studenckie to np. BZ WBK, Pekao SA, ING
    BS, BPH-PBK, Integrum.
    Oprocz tego mozesz sie zastanowic nad np. Lukasem.

    Jesli masz w mescie placowke Multi - to mozesz go sprawdzic - ja z BZ WBK
    poprzez Fortisa - wlasnie teraz juz praktycznie calosciowo sie na Multibank
    przesiadlem i jestem zadowolony (bo mi w fortisie nie dali VC@!!!)

  • 8. Data: 2002-10-10 08:46:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > (bo mi w fortisie nie dali VC@!!!)

    AMRA - wrzuć, se to do sygnaturki może ;-))))

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-10-11 00:17:27
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in message
    > jakie banki oferuja konta studenckie?
    > ktory bank Waszym zdaniem ma najlepsza taka oferte?
    >
    > pozdrawiam
    > M.

    No wiesz, nie ma takiego banku, który jest najlepszy do wszystkiego.
    Jeżeli chcesz mieć dostęp do wielu bezpłatnych bankomatów zniesiesz
    dziadostwo (niereformowalne panie i stanie w kolejkach) polecam PKO BP.
    Jeśli zadowolisz się bankomatami Euronetu to możesz pozwolić sobie na mBank.
    Ewentualnie, tak jak ktoś zaproponował oba te banki (PKO do wypłat w
    bankomatach w mBanku do wszystkiego innego). To chyba optymalne rozwiązanie
    jeśli zależy Ci na tych 1200 wiecznie nieczynnych bankomatach.
    Pozdrowienia
    A.S.

  • 10. Data: 2002-11-05 23:48:24
    Od: "kriZ" <c...@s...pl>