  • 1. Data: 2002-10-09 07:31:41
    Temat: Zawieszony przelew w PEKAO SA
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Witam szanowną grupę!

    Do tej pory tylko czytałem, teraz jestem zmuszony poprosić o pomoc w rozwiązaniu
    problemu:

    Kilka miesięcu temu podpisałem w banku pełnomocnictwo dla mojej dziewczyny, by jej
    pieniądze z
    wynagrodzenia za pracę mogly wpływać na moje konto. Zjawiliśmy się w banku (Poznań) i
    przedstawiłem
    pracownikowi o co nam chodzi. Dostaliśmy do podpisania kilka papierków. Za tą
    operację bank
    skasował, chyba 15 zl. OK
    Przez kilka miesięcy było wszystko OK, pieniadze na konto wpływały z mojej i jej
    pracy.
    W tym miesiącu czekamy na pieniądze z jej pracy, a tu zero, null. Nie ma. No dobra
    bywają
    opóźnienia. Po kilku dniach sprawdzania na teleserwisie, kończy się cieprpliwość,
    rozmowa z
    pracownikami też nic nowego nie wnosi. W końcu dostaliśmy kopie przelewów od jej
    pracodawcy.
    Pieniądze faktycznie wypłynęły w kierunku mego RORu. I do tego Elixirem
    Dziś po burzliwej, telefonicznej rozmowie z pracownikiem banku, że mam dowody
    przelania tych
    pieniędzy, znajdują się zawieszone w próżni PEKAO SA. Są w banku, ale nie na moim
    koncie. On mi
    tłumaczy, że nie na moim bo dla obcej osoby, i sugeruje, że wcześniej powinienem
    podpisać
    upoważnienie! No przecież zrobiliśmy to jakiś czas temu!!!
    Jak się przygotować do rozmowy ?? Co mogę od nich zarządać za przeszło tygodniowe
    przetrzymywanie
    naszych pieniędzy? Nie moja wina, że mają bur... bałagan w papierach.

    Przepraszam za długi tekst, ale chciałem jasno naświetlic sprawę. Licze na Waszą
    pomoc
    I tak chyba dobiegają dni w tym banku, zacznę szukac czegos lepszego
    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

    Pyrlandia - Kraina podziemnej pomarańczy

  • 2. Data: 2002-10-09 07:46:30
    Temat: Re: Zawieszony przelew w PEKAO SA
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Gregory - Poznaniak wrote:

> [...]
    > pracownikowi o co nam chodzi. Dostaliśmy do podpisania kilka
    > papierków. Za tą operację bank skasował, chyba 15 zl.

    A po co taka kosztowna komplikacja?
    Nie łatwiej było jej założyć oddzielne konto (np. LGnet, Lukas eKonto,
    mBank)?
    Wtedy tez macie we dwójkę większe możliwości (więcej bankomatów np., większa
    suma do pobrania)

    Bardziej w temacie, mniej kontrowersji budziłoby chyba przekształcenie w
    konto wspólne niż pełnomocnictwo, ale rozumiem, że może nie chciałeś tak.

    > jakiś czas temu!!! Jak się przygotować do rozmowy ??
    Przede wszystkim przygotować kopię tego pełnomocnictwa, jeśli masz. Jeśli
    nie, dane umożliwiające jej zlokalizowanie w banku.

    > Co mogę od nich
    > zarządać za przeszło tygodniowe przetrzymywanie naszych pieniędzy?
    Możesz poprosić o zaksięgowanie z datą wsteczną, może się uda.

    > Licze na Waszą pomoc I tak chyba dobiegają dni w tym banku, zacznę
    > szukac czegos lepszego
    no właśnie, patrz wyżej ;) najlepiej każdy swoje w dwóch bankach i się będą
    oferty uzupełniać

  • 3. Data: 2002-10-09 10:28:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał

    > I tak chyba dobiegają dni w tym banku, zacznę szukac czegos lepszego

    To bedzie chyba najlepsza decyzja ;-)) Polecam MultiBank konto wspolne: My
    ;-))) A za tydzien KK ;-)))
    Jesli to Twoje pekao jest na Sw.Marcinie, to do multi masz blisko :D

  • 4. Data: 2002-10-09 21:20:28
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> wrote in message
    > Witam szanowną grupę!
    >
    > Do tej pory tylko czytałem, teraz jestem zmuszony poprosić o pomoc w
    rozwiązaniu problemu:

    Spokojnie, u nich czesto ktos cos zawala. jak sie pieniadze znajda, to
    dopisza ci je do konta z data wstecz i i przelicza odsetki. Moze jeszcze
    przepraszam uslyszysz.

  • 5. Data: 2002-10-11 00:20:11
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    > Co mogę od nich zarządać za przeszło tygodniowe przetrzymywanie
    > naszych pieniędzy? Nie moja wina, że mają bur... bałagan w papierach.

    Zamknięcia rachunku!