  • 1. Data: 2002-10-09 08:03:15
    Temat: Bankowy Arbitraż Konsumencki
    Od: "Marian L" <m...@l...org.pl>

    Witam.
    Zacząłem szukać na jakiej podstawie prawnej działa
    Bankowy Arbitraż Konsumencki. Niestety na stronach
    http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm
    nie ma powołania się na odpowiednie ustawy.
    Może ktoś dysponuje odesłaniem do podstaw
    prawnych - nr Dz.U. itp ?
    Proszę o podzielenie się tą wiedzą.
    Pozdrawiam
    Marian L

  • 2. Data: 2002-10-09 10:35:30
    Temat: Re: Bankowy Arbitraż Konsumencki
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marian L" <m...@l...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm
    > nie ma powołania się na odpowiednie ustawy.
    > Może ktoś dysponuje odesłaniem do podstaw
    Hmm, to jest chyba dopbrowolna sprawa banków,
    czyli wszystko powinno być na stronach ZBP
    KJ